برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی سراسر کشور

آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی سراسر کشور از فردا ۲۱ تیر ماه در مشهد مقدس آغاز می‌شود.


به گزارش ایلنا، آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی سراسر کشور با هدف عمق بخشی در ارتباطات فرهنگی ملل در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، تعمیق ارتباطات عاطفی، تقویت و استمرار بخشی به ارتباطات دانش‌آموختگان، در شهر مشهد همزمان با دهه امامت و ولایت و در کنار مضجع شریف علی ابن موسی الرضا «ع» و به همت اداره کل دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان و به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود. 


مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی دختر سراسر کشور از فردا ۲۱ تیر ماه آغاز می‌شود و تا ۲۳ تیر ماه ادامه دارد. آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی پسر سراسر کشور نیز ۲۴ لغایت ۲۶ تیر ماه برگزار می‌شود. 


به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در این آیین که در صحن علی ابن موسی رضا «ع» برگزار می‌شود دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان نیز حضور خواهد داشت. 


دانشجویان بین‌الملل از بیش از ۲۰ ملیت و ۴۳ دانشگاه در این آیین شرکت می‌کنند و برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی با نگاه تخصصی به دانشجویان بین‌الملل برای آن‌ها طرح‌ریزی شده است. 


گفتنی است؛ این آیین سابقه برگزاری در سال‌های گذشته را داشته است اما برای اولین بار است که بعد از دوران کرونا به این شکل و نگاه تخصصی به دانشجویان بین‌الملل برنامه‌ریزی شده است.


انتهای پیام/

تاخیر در بهره‌برداری بیمارستان هسته‌ای پذیرفتنی نیست
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا