با یک کلیک به ثروت بله بگویید !

چه به‌‌تازگی کسب‌وکارتان را شروع کرده باشید و چه از کهنه‌کارهای صنعت خود باشید؛ برای ادامهٔ حیات کسب‌وکارتان به تبلیغات نیاز دارید. تبلیغات مزایای فراوانی دارد که اصلی‌ترین آن افزایش آگاهی از برند و محصولات یا خدمات است. در این روش صدای برند خود را به گوش مخاطبین خود می‌رسانید. 

علاوه بر فروش و رساندن صدای برند خود به مخاطب‌هایتان، تبلیغات می‌تواند برای شما همراه با برندینگ و ماندگاری در ذهن مخاطبان باشد. در ادامه به مهم‌ترین مزایای تبلیغات می‌پردازیم.

تبلیغات هدفمند راه رسیدن به مشتری جدید است!

سلیقه و نیازهای مردم به‌طور مدام در حال تغییر است. در طول کسب‌وکار خود ممکن است تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست بدهید. تبلیغات یکی از راه‌حل‌هایی است که می‌تواند، با توجه به نوع خدمات یا محصولتان، مشتری‌های جدید را به سوی کسب‌وکار شما جذب کند.

فروش بیشتر در گروی تبلیغات!

بخش زیادی از سود حاصل از فروش محصولات و خدمات شما به تبلیغات وابسته است. مشاغل موفق تقریباً همیشه تبلیغ‌کنندهٔ پایداری هستند که با استراتژی‌های گوناگون، تبلیغات خود را در کانال‌های مختلف منتشر می‌کنند. برای موفقیت در زمینهٔ کسب‌وکار خود نیاز است بودجهٔ مشخصی را برای تبلیغات در نظر بگیرید.

تبلیغات، موتور محرکهٔ کسب‌وکار!

یکی از عواملی که به وسیلهٔ آن می‌توانید به کسب‌وکارتان رونق ببخشید و چرخ‌دنده‌های آن را فعال نگه‌ دارید تبلیغات است. تبلیغات برای حال و آیندهٔ کسب‌وکار شما مشتری جذب می‌کند. پس اگر هنوز تصمیمی برای متوقف کردن کسب‌و‌کار خود نگرفته‌اید، تبلیغات‌تان را متوقف نکنید!

جذب ترافیک بیشتر با تبلیغات آنلاین

ایجاد یک ترافیک مداوم می‌تواند بهترین قدم برای افزایش فروش و افزایش تعداد خریداران شما باشد. بازدهی تبلیغات ارتباط مستقیمی با تعداد دیده شدن تبلیغ کسب‌وکار شما دارد و برای دیده شدن ویترینی با میلیون‌ها بازدیدکننده نیاز است؛ «پیام‌رسان بانکی بله» ویترینی با میلیون‌ها بازدیدکننده در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

حباب بسازید تا حال زمین بد نشود!
هم اکنون بخوانید

 چرا تبلیغات در پیام‌رسان بانکی بله؟

پیام‌رسان بانکی بله به‌عنوان یک شبکهٔ اجتماعی و مالی، با بیش از میلیون‌ها نصب از سوی کاربران، بستری عالی برای دیده شدن کسب‌وکارهاست. علاوه بر این، کانال‌ها و گروه‌های فعال در بله گسترهٔ وسیعی از مخاطبان را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

در حال حاضر دو جایگاه تبلیغاتی در پیام‌رسان بانکی بله در اختیار کاربران، کانال‌داران و کسب‌کارهاست:

۱. تبلیغات تب گفتگو

۲. تبلیغات بنری ویترین 

تبلیغات تب گفتگو

جایگاه تبلیغات تب گفتگو، به‌صورت پیام سنجاق‌شده، در اولین سطر در قسمت گفتگو قرار دارد. درصورتی‌که کاربران روی تبلیغ تب گفتگو کلیک کنند، به لینک این تبلیغ هدایت می‌شوند. این لینک می‌تواند در بله یا خارج از بله باشد. یکی از بهترین جایگاه‌های تبلیغاتی با آمار بازدید و نرخ کلیک بسیار بالا، جایگاه تبلیغات در تب گفتگوی بله است. این جایگاه از نظر میزان نمایش و بازدید بسیار ویژه است. 

تبلیغات در ویترین بله

ویترین بله یکی از بخش‌های اصلی «پیام‌ رسان بانکی بله» است. کاربر در این بخش کاربردی می‌تواند کانال‌های موجود در بله را با دسته‌بندی موضوعی مشاهده کند. به‌ کمک دسته‌بندی‌های ویترین بله، کاربران می‌توانند به‌راحتی و بدون اتلاف وقت، موضوعات دلخواه خود را پیدا و دنبال کنند. در هر موضوع، تعداد زیادی از کانال‌های برگزیده وجود دارند و مقدار فراوانی محتوا به‌آسانی در دسترس کاربران است. روزانه میلیون‌ها کاربر، برای دیدن بهترین‌ کانال‌های بله، از ویترین بله دیدن می‌کنند؛ این حجم از بازدید، ویترین بله را به یکی از پربازدیدترین مکان‌ها در اپلیکیشن تبدیل کرده است.

اگر اپلیکیشن بله را نصب نکرده‌اید هم‌اکنون زمان خوبی برای نصب این پیام‌رسان بانکی است. پیام‌رسان بانکی بله با فراهم کردن بستر مناسبت برای انواع تبلیغات و همچنین، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰ میلیون کاربر، گزینه‌ای ارزشمند برای تبلیغات کسب‌و‌کار شماست؛ همین حالا تبلیغات در پیام‌رسان بانکی بله را برای کسب‌وکار خود رزرو کنید! 

سمپوزیوم کاربرد نانوفناوری در پزشکی
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا