وام ۶۰ میلیاردی برای استارتاپ‌ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در نشست بررسی طرح های تسهیلات استان؛ از تصویب پرداخت تسهیلات کم بهره به ارزش ۶۲ میلیارد ریال به پنج طرح اشتغال ایجادی و تثبیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خبر داد.
وی تصریح کرد: از طرح های مطرح شده در نشست بررسی طرح های اقتصادی می توان به سایت آموزش آنلاین اشاره داشت با استفاده از آن دانش آموزان می توانند با استفاده از آن آموزش های درسی و غیردرسی را فرا بگیرند.
طرح دیگری تحت عنوان طراحی و تولید نرم‌افزارهای مدیریت کسب‌وکار، مدیریت پروژه، نرم‌افزارهای آموزش آنلاین و ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به کسب‌وکارها بود که با پرداخت دومیلیارد تومان جهت توسعه آن موافقت شد.
رئیس شورای مدیران ارتباطات وفناوری اطلاعات استان اشاره داشت: از دیگر طرح های ارائه شده طرح توسعه حوزه امنیت می باشد که با استفاده از این تسهیلات می توان شاهد رشد استان در حوزه امنیت بود.
وی ادامه داد: دو طرح نیز در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت می باشد که به منظور توسعه دفاتر مورد تایید قرار گرفت.
احمدی در انتها گفت: با اعطا این تسهیلات بالغ بر ۳۵ نفر مشغول به کار می شود و در حوزه های مختلف از جمله آموزش، تجارت الکترونیک، امنیت و دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/

محدودیت استفاده از "گوگل پلی"، "لینکدین" و "اپ استور"برداشته شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا