حمایت های ویژه از استارتاپ ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از مرکز روابط عمومی سازمان وزارت ارتباطات، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در نشست با شرکت های دانش بنیان و فناور گفت: از مهمترین ابزارهای توسعه در استان بخش خصوصی و جامعه استارتاپی است که مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تلاش می کند با حمایت همه جانبه به توسعه آن کمک کند.
وی تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با ایجاد طرح‌های حمایتی همچون تسهیلات کم بهره توانسته از ابتدای سال جاری تاکنون طرح های زیادی را با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی کند.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان تصریح کرد: امروز مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به همراه پارک علم و فناوری بر این اندیشه اند که مسیر توسعه و پیشرفت با حل مشکلات پیش روی بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان امکان پذیر است و با اراده جمعی سعی در تحقق آن دارند.
در ادامه غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان رونق حوزه دانش بنیان را از اهداف مهم مخابرات منطقه گلستان عنوان کرد و افزود: تامین زیرساختهای ارتباطی و تسهیل بخشیدن به روند فعالیت شرکتهای دانش بنیان، افزایش مشارکت در اجرای طرح های فناورانه و نو از جمله همکاریهایی است که مخابرات منطقه گلستان آمادگی اجرا و انجام آنها را دارد.
همچنین مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت منابع انسانی متخصص، توسعه بخش IT و ICT در توسعه استان افزود: سازمانهای متولی همچون مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات همینطور پارک علم و فناوری نسبت به فراهم کردن بستر مناسبت در تحقق این هدف حمایت های لازم را خواهند داشت.

ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو پایتخت به مناسبت جشن مبعث حضرت رسول اکرم (ص)
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا