زمان برگزاری مرحله نهایی انتخابی کاتای تیمی و انفرادی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با توجه به اعلام ستاد برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی مبنی بر اضافه شدن کاتا تیمی به این بازی‌ها، رقابت‌های انتخابی کاتا تیمی با حضور چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهد شد. طبق برنامه اعلام شده زمان برگزاری انتخابی کاتا تیمی آقایان ۲۶ خرداد ماه در سالن کبگانیان تهران است و مسابقات انتخابی کاتا تیمی، کاتا انفرادی بانوان ۵ تیر ماه خواهد بود.

همچنین انتخابی تیم ملی بانوان در بخش کومیته نیز ۵ تیر برگزار خواهد شد تا نفرات اعزامی به بازی‌های کشور های اسلامی معرفی شوند.

مسابقات انتخابی آقایان در تاریخ ۲۵ خرداد ماه از ساعت ۱۴ و در ۲۶ خرداد ماه نیز از ساعت ۱۴  مسابقات کاتا تیمی و از ساعت ۱۶ مسابقات کومیته پیگیری خواهد شد. همچنین مسابقات انتخابی بانوان نیز در تاریخ ۵ تیر ماه از ساعت ۹ مسابقات کاتا تیمی و انفرادی و از ساعت ۱۱ نیز مسابقات انتخابی کومیته برگزار خواهد شد.

در انتخابی کاتا تیمی آقایان و بانوان چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور به رقابت خواهند پرداخت تا تیم برتر راهی مسابقات بازی‌های کشور های اسلامی شود. در کاتا انفرادی بانوان نیز ۴ نفر برتر مرحله دوم‌ مسابقات انتخابی تیم ملی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا نفر اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شود.

 مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه در قونیه ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

اطلاعیه شرایط عرضه خودروهای وارداتی منتشر شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا