آرژانتین با غلبه بر ایتالیا جام بین‌قاره‌ای جدید را برد/ فینالیسیمای اول به کام آلبی‌سلسته

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نبرد بین قاره‌ای تیم‌های ملی آرژانتین به‌عنوان قهرمان کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۱ و تیم ملی ایتالیا به‌عنوان قهرمان یورو ۲۰۲۰ در بازی موسوم به «فینالیسیما» شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی لندن به قضاوت پیرو ماتزا از شیلی برگزار شد که این بازی را آرژانتینی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

در این بازی نخست لیونل مسی کاپیتان آلبی‌سلسته در دقیقه ۲۸ گلزنی کرد، در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول آنخل دی‌ماریا اختلاف را به دو گل افزایش داد و در نهایت پائولو دیبالا مهاجم سابق یوونتوس در دقیقه چهارم وقت‌‌های تلف‌شده نیمه دوم سومین گل را برای قهرمان کوپا آمه‌ریکا به ثمر رساند تا اولین فینالیسیما یا همان جام بین‌قاره‌ای جدید با برتری نماینده آمریکای جنوبی همراه شود.

این بازی آخرین بازی جورجو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان تیم ملی ایتالیا برای آتزوری بود و او به صورت رسمی به دوران بازیگری‌اش در رده ملی پایان داد. همچنین این دومین جامی است که لیونل مسی در رده ملی به همراه آرژانتین کسب می‌کند. ستاره پاری‌سن‌ژرمن در پایان مسابقه به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. این سی‌و‌دومین بازی بدون باخت متوالی آرژانتینی‌ها بود که ۲۱ مورد آن را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

 

انتهای پیام/

جام حذفی فوتبال| شگفتی‌ساز فینالیست می‌شود یا غول‌کُش؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا