بازدید رئیس فدراسیون تکواندو از شیرخوارگاه آمنه/ ساعی: طرح استعدادیابی از کودکان بی‌سرپرست را کلید می‌زنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)  و روز دختر به همراه  جمعی از مسئولان فدراسیون و نمایندگان تیم‌‌های ملی بانوان در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا کرد. در این بازدید عشرت شاه‌محمدی نایب رئیس فدراسیون تکواندو، عاطفه کشاورز و مهروز ساعی اعضای کادر فنی تیم‌های ملی، زهرا پوراسماعیل و غزل سلطانی بازیکنان تیم ملی تکواندو، رومینا چمسورکی و روزا ابراهیمی ملی‌پوشان پاراتکواندو و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان حضور داشتند.

در ابتدای این بازدید نشستی میان هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه مسئولان شیرخوارگاه آمنه برگزار شد. هادی ساعی در این جلسه به زهرا مشایخی رئیس شیرخوارگاه آمنه و رهام ولایتی‌نژاد رئیس بهزیستی شمیرانات قول داد تا یک باشگاه تکواندو برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال با تمامی تجهیزات مربوطه دایر شود. عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان نیز اعلام کرد قصد دارد با بازگشایی این باشگاه به‌عنوان مربی فعالیت کند.

در ادامه این بازدید؛ رهام ولایتی‌نژاد درباره حضور هادی ساعی  و همراهان‌شان در فدراسیون تکواندو در این مرکز عنوان کرد: بسیار خوشحالیم پهلوان ملی در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا کرده است. به‌زودی با قول مساعد هادی ساعی قرار است باشگاه تکواندو مختص کودکان ما راه‌اندازی شود که جای تقدیر دارد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز گفت: به این مرکز آمدیم تا اعلام کنیم همه این کودکان فرزندان ما هستند و فرزندان این مرز و بوم به شمار می‌روند. به‌عنوان نماینده فدراسیون تکواندو به این مرکز آمدیم تا همکاری‌های‌مان را با شیرخوارگاه آمنه گسترش دهیم. قصد داریم با امضا تفاهم‌نامه‌ای با شیرخوارگاه آمنه و مراکز این‌چنینی همکاری بیشتری داشته باشیم. از این پس خدماتی که به تکواندوکاران کل کشور ارائه می‌دهیم به صورت رایگان در اختیار این مراکز قرار می‌دهیم.

هروی: بعد از مسابقات جهانی اتفاقات خوبی برای کاراته نیفتد/ لغو بازی‌های آسیایی تیر خلاص بود
هم اکنون بخوانید

ساعی با اشاره به توافق صورت گرفته با مدیران شیرخوارگاه آمنه راجع به آموزش کودکان گفت: طبق توافق صورت گرفته بین فدراسیون تکواندو و شیرخوارگاه آمنه مقرر شد گروهی از مربیان و مدال‌آوران این فدراسیون با حضور هفتگی در این شیرخوارگاه به استعدادیابی و آموزش کودکان حائز شرایط بپردازند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان تصریح کرد: این فدراسیون در نظر دارد طرح استعداد‌یابی کودکان بی‌سرپرست را با همکاری سازمان بهزیستی در کل کشور گسترش دهد و با توکل به خدا و آماده شدن بسترهای لازم مرحله به مرحله این طرح در کشور آغاز خواهد شد و کودکان مستعد تحت آموزش مربیان موردتأیید ما قرار خواهند گرفت.

همچنین هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه مسئولان، ملی‌پوشان و پیشکسوتان تکواندو از قسمت‌های مختلف این مرکز بازدید کردند. ضمن اینکه ساعی از مادران مرکز شیرخوارگاه آمنه نیز بابت زحمات‌شان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا