چهارمین نمایشگاه خودروی تهران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا، چهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران با حضور ۲۵ شرکت خودروساز داخلی و چند شرکت مونتاژکننده خودرو در سالن نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

شرکت‌های خودروسازی با هدف نمایش میزان عمق ساخت داخل و ارایه راهکارهای کاهش ارز برای قطعات و ارایه برنامه‌های کلان در این نمایشگاه حضور فعال دارند و بر اساس برنامه اعلام شده قرار است ۱۲ خودرو جدید در این نمایشگاه معرفی شود.

در کنار خودرسازان بزرگ کشور، شرکت‌های کوچک‌تر نیز در این نمایشگاه به معرفی خدمات جدید می‌پردازند. البته موضوع فروش خودروسازان از طریق سیستم یکپارچه وزارت صمت باعث شده برنامه‌ریزی‌ها در خصوص فروش محصولات برخی خودروسازان در این نمایشگاه خودروی تهران منتفی شود.

در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، بهمن موتور، بهمن دیزل، آپکو، گروه صنعتی ماموت، ایساکو، نفت بهران و چندین شرکت خودروسازی خصوص دیگر حضور دارند.

همچنین برخی خودروسازان مانند گروه سایپا، خودروسازان بم، کرمان موتور، مدیران خودرو به دلایل عدم وجود محصول جدید جهت رونمایی و یا تعهدات معوق از حضور در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ انصراف داده اند.

بنابراین گزارش امروز چهارمین نمایشگاه خودروی تهران برای خبرنگاران و مهمانان ویژه شروع به فعالیت کرد و در روزهای ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه پذیرای عموم مردم و علاقه مندان به صنعت خودرو خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتغالزایی ۳ هزار نفری در حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =

دکمه بازگشت به بالا