روغن جلاسنج ثروت در زندگی ام شد!


روغن جلاسنج ثروت در زندگی ام شد!




از نمونه محصولاتی که با استفاده از مغز بادام درختی شیرین تولید می شود، روغن بادام شیرین اصل است که دارای رایحه‌ ای مطبوع می باشد.


اکثر افرادی که قصد خرید این روغن را دارند از آن هم برای محصولات آرایشی و هم به عنوان خوشبو کننده هوا استفاده می کنند، این روغن برای ماساژ درمانی هم بسیار مفید است و موجب تسکین دردهای عضلانی می شود.


البته این روغن در بازار در برندهای مختلف وجود دارد که مشتریان برای خرید این محصولات بهتر است به سراغ شرکت های تولید کننده معتبر روغن بادام شیرین اصل بروند تا از نتایج شگفت انگیز آن بهره مند شوند.


محصولات از طریق شرکت های معتبر کاملا با کیفیت به بازار عرضه می‌ شوند و فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند زیرا در اکثر این شرکت ها کنترل کیفیت بر روی این روغن ها انجام می شود.


 


روغن بادام درختی


یکی از مغذی ترین دانه های موجود در طبیعت بادام تلخ می باشد که به صورت کوهی در بازار وجود دارد از این محصول روغنهایی به صورت خانگی از جمله روغن بادام درختی ساخته می شود که غیر خوراکی بوده و برای استعمال خارجی استفاده می گردد.


به علت طعم تلخ و زننده این نوع بادام مصرف آن به صورت خوراکی توصیه نمی شود و بهترین روش برای استفاده از خواص موجود در این محصول فیس صورت روغن آن می باشد که برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید شناخته شده است.

شوک نفتی جدیدی در راه است؟
هم اکنون بخوانید


استفاده از این محصول برای پوست صورت می‌تواند در جلوگیری از ایجاد چین و چروک موثر واقع شده و برای از بین بردن لکه های متعدد صورت که بر اثر آفتاب ایجاد شده اند مناسب باشد.


روغن بادام تلخ یکی از بهترین مواد مغذی برای افزایش رشد مو می باشد اگر دوست دارید موهایی پرپشت داشته باشید و با جلوگیری از ریزش موی سر خود به افزایش استقامت و ضخامت تارهای موی سر کمک نماید استفاده از این روغن می تواند معجزه کند.


2


روغن بادام سیاه


اگر با خواص روغن بادام سیاه برای پوست آشنا شوید و از دیگر فواید شگفت انگیز آن مطلع گردید، قطعاً آن را خریداری می نمایید، از نظر پزشکان طب سنتی محصولی مثل روغن بادام تلخ برای بدن و پوست فایده های زیادی دارد.


از روغن بادام سیاه می توان برای کودکان هم استفاده نمود و سبب کاهش تب در آن ها گردید، جلوگیری از آفتاب سوختگی هم از دیگر فواید روغن بادام سیاه است.


اما از مهم ترین فایده های این محصول برای پوست باید به ضدقارچ، ضدباکتری و همچنین ضد ویروس بودن این محصول اشاره نمود که باعث می‌ شود بسیاری از بیماری‌ های پوستی کاهش پیدا کنند.


روغن بادام سیاه حاوی اسیدهای چرب امگا ۹ و اسید اولئیک می باشد و به عنوان یک نوع روغن طبیعی که دارای خاصیت مرطوب کنندگی است شناخته می شود.


3


 


 


انتهای پیام/

کسری روزانه ۱.۲ میلیون لیتری بنزین در کشور/ در زمستان مصرف همچنان بالاست؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا