تسلیت امیرعبداللهیان در پی درگذشت رئیس دولت امارات

وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام تسلیت خطاب به وزیر امور خارجه و همکاری بین‌المللی امارات متحده عربی، درگذشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات را به دولت و ملت کشور دوست و برادر امارات متحده عربی، تسلیت گفت.


به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام تسلیت خطاب به شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه و همکاری بین‌المللی امارات متحده عربی، درگذشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات را به دولت و ملت کشور دوست و برادر امارات متحده عربی، تسلیت گفت.


متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای شیخ


عبدالله بن زاید آل نهیان


وزیر امور خارجه و همکاری بین المللی


امارات متحده عربی


السلام علیکم و رحمة الله


خبر درگذشت عالیجناب شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات متحده عربی موجب تاسف و تاثر گردید.


اینجانب با ابراز تسلیت به جنابعالی، دولت و ملت کشور دوست و برادر امارات متحده عربی، از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای شما و خاندان محترم صبر و اجر  خواهانم.


۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱


حسین امیر عبداللهیان


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران


انتهای پیام/

۶۲ درصد جمعیت تهران در شهر دیگر متولد شده‌اند/ ۳۰ درصد خانواده‌ها شاغل ندارند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 19 =

دکمه بازگشت به بالا