هدفمندی یارانه‌ها باید از زمان ریاست جمهوری هاشمی اجرا می‌شد

جانشین فرمانده سپاه در خصوص هدفمند کردن یارانه توسط دولت گفت: این کاری که رئیس جمهور کرد باید از زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی اجرا می‌شد اما هیچکدام از دولت‌ها جرات انجام آن را نداشتند.


به گزارش ایلنا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز (پنج‌شنبه) در آیین تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، اظهار داشت: قدر و عظمت بسیاری در اسلام برای شأن و جایگاه معلمی لحاظ شده است که این نشان می‌دهد همواره و در هر شرایطی و جایگاهی باید قدردان تلاش‌های معلمان و اساتید باشیم.


سردار فدوی افزود: امروز ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد؛ انقلابی که شاید کسی تصور نمی‌کرد به پیروزی برسد، به همین دلیل به محض پیروزی انقلاب و از همان روز اول شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان جنگ و دعوا را به شکل‌های مختلف علیه مردم کشورمان آغاز کردند؛ اما اکنون در مقایسه با سال‌های اول انقلاب و حتی دو سال قبل قابل مقایسه نیستیم.


جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: در عوامل مادی توان ما از جبهه دشمن بسیار پایین‌تر و غیر قابل مقایسه است و این نشان می‌دهد در هیچ حوزه‌ای حتی در رابطه با دانش هم نمره عددی ما نسبت به آنها بسیار پایین‌تر است؛ اما نتیجه را چون خداوند گفته من رقم می‌زنم، بسیار متفاوت است البته به شرط آن‌که تکالیف تعیین شده از سوی خداوند را به درستی انجام دهیم و این نتیجه را ما در طول این ۴۳ سال عمر انقلاب به دفعات مشاهده کردیم.


طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها، هنوز به تصویب صحن علنی مجلس نرسیده است
هم اکنون بخوانید

وی تصریح کرد: توان نظامی آمریکا بر اساس توان دریاپایه است و بر اساس قوانین بین‌المللی دریا نوردی شناورها می‌توانند تا ۱۲ مایلی ساحل هر کشوری تردد کنند؛ حال با توجه به این موضوع و اینکه توان دریاپایه آمریکا بالاترین تجلی توان نظامی آنها است؛ اما بیشترین حقارت را هم داشته‌اند که این هم توسط نیروی دریایی سپاه به آنها وارد شده به همین دلیل آنها از ایران به دادگاه لاهه شکایت کردند که شکایت آنها حاوی ۱۱۰ هزار صفحه است.


سردار فدوی تاکید کرد: حدود ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی پشتیبان ارتش بعث عراق بودند؛ اما این پشتیبانی برای آنها نتیجه‌ای به دنبال نداشت؛ به عبارت دیگر کار علمی آسان‌تر از کار سخت حضور در میدان جنگ است؛ به عبارت دیگر وقتی توانستیم در جنگ سخت عراق با ایران نتایج خیلی خوبی را به دست آوریم در حوزه علمی که خطرات آن نسبت به آنچه عنوان شد به مراتب باید نتایج بهتری کسب کنیم و این توانمندی را داریم.


وی سپس در خصوص هدفمند کردن پرداخت یارانه توسط دولت فعلی هم بیان داشت: این کاری که رئیس جمهور کرد باید از زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی اجرا می‌شد؛ اما هیچکدام از دولت‌ها تاکنون جرات انجام آن را نداشتند؛ در حالی که طبق قانون باید این کار صورت می‌گرفت؛ حال اینکه رئیسی انجام داد بواسطه عمل به وعده قرآنی مبنی بر اعتماد به خداوند بود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + بیست =

دکمه بازگشت به بالا