شهرداران عضو شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری ها انتخاب شدند

مراسم هفتمین دوره انتخابات شهرداران عضو شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت با حضور شهرداران منتخب استانها تشکیل و با رای آنها شهرداران عضو شورای سازمان انتخاب شدند.


به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این انتخابات که در سالن اجتماعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد پس از تشکیل هیات رئیسه نظارت بر انتخابات متشکل از پنج شهردار منتخب استانها، تعدادی از شهرداران منتخب استان ها نامزدی خود برای عضویت در شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را اعلام و سوابق کاری و برنامه های پیشنهادی خود را در این زمینه بیان نمودند.


سپس با رای شهرداران منتخب استان ها، سه عضو اصلی شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزیده شدند که عبارت بودند از یعقوب هوشیار شهردار تبریز، سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد و علی قاسم زاده شهردار اصفهان.


همچنین سه عضو علی البدل شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز انتخاب شدند که به ترتیب عبارتند از: عطاءاله جوکار شهردار لامرد، رحیم جافری شهردار درود و ارسطو گویلی شهردار سقز.


 شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، از جمله ارکان این سازمان بوده و متشکل از معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور به عنوان رئیس شورا، نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور و ۳ نفر از شهرداران کشور به انتخاب شهرداران است.


انتهای پیام/

دستورالعمل اجرایی ماده ۵۶ قانون حمایت از خانواده به زودی تدوین می‌شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا