دستگیری یک نفر در ماجرای ضرب و شتم شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹/ واکنش سخنگوی شهرداری به ادعای ساختگی بودن حادثه

سخنگوی شهرداری تهران از دستگیری یک نفر در ماجرای ضرب و شتم شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ خبر داد.


«عبدالمطهر محمدخانی» سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درباره جزئیات چرایی ضرب و جرح شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ اظهار کرد: شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ با عده‌ای در ساختمانی که تخلفات متعدد ساختمانی داشته با اکیپی مراجعه می‌کنند، اما متاسفانه مورد حمله قرار می‌گیرند.


او ادامه داد: همانطور که خود ایشان گفتند ضاربین اول تلاش کردند که ایشان را از بلندی پرت کنند و بعد با قمه به ایشان حمله کردند. ضربات متعددی به سر آقای هاشمی اصابت کرده و فیلم و عکس آن موجود است و روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی فیلمی منتشر شد که وی در بیمارستان و در حال بخیه خوردن است.


سخنگوی شهرداری تهران در واکنش به ادعای ساختگی بودن این ماجرا اظهار کرد: اینکه عده‌ای سعی می‌کنند ماجرا را ساختگی نشان دهند غیر از اینکه از پیچیدگی ساخت و ساز در تهران و به ویژه در منطقه خلازیر چقدر اطلاع دارند و می‌تواند برای انتشار دروغ و جلوگیری از انتشار حقیقت هزینه کنند چیز دیگری را نشان نمی‌دهد.


محمدخانی با تاکید مجدد بر اینکه فیلم‌ها و عکس‌های این حادثه موجود است، گفت: فیلم‌ها و عکس‌ها گواه آسیب دیدگی جدی ایشان است و آقای هاشمی نیز در پاکدستی و تعهد در کار در منطقه مشهور هستند.


سخنگوی شهردار تهران در پاسخ به اینکه گفته می‌شود چرا نیروهای شهربان و حریم‌بان در این محله حضور نداشتند و شهردار ناحیه شخصا به این تخلف ورود کردند، اظهار کرد: اینکه خود شهردار در صحنه حضور پیدا کند باید مورد تقدیر قرار بگیرد. اینکه مدیری به منطقه تحت مدیریت خود سر می زند و تا جزئی‌ترین مسائل را بررسی  و شجاعانه برخورد می‌کند و بعد مورد انتقاد قرار می‌گیرد می‌گویند چرا کارمند او حضور پیدا نکرده و اینها صحنه سازی است از حرف‌های عجیبی است که گفته می‌شود.

آتش‌سوزی در ساختمان قدیمی در خیابان ناصرخسرو/ نجات جان ۱۰ کارگر
هم اکنون بخوانید


سخنگوی شهرداری تهران تاکید کرد: اگر رد این دست خبرها را پیگیری کنید به مافیای ساخت و سازهای غیرقانونی در شهر تهران می‌رسید.


او درپاسخ به اینکه در این اتفاق به جز شهردار فرد دیگری نیز آسیب دیده است؟ گفت: تا جایی که می‌دانم خود شهردار و یک نفر دیگر در مجموع آسیب دیده‌اند.


سخنگوی شهرداری تهران درباره شناسایی ضارب یا ضاربین گفت:‌ یک نفر دستگیر شده است و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نیز این موضوع را پیگیری خواهند کرد. همانطور که آقای زاکانی نیز در دیدار با این شهردار عزیز اعلام کردند، شهرداری به صورت جدی از مبادی قضایی و حقوقی این موضوع را پیگیری می‌کند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا