جانباختن کودک چهار ساله در پی سقوط به کانال آب

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در ساعت ١٣:١۴ دقیقه امروز وقوع حادثه سقوط در کانال آب به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی یک ایستگاه را به محل حادثه که خارج از محدوده استحفاظی شهرداری تهران بود، اعزام کرد.

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل در سه نقطه کارگاه جست و جو از سوی آتش نشانان تهرانی دایر شد و همزمان عوامل آتش نشانی حصارامیر، قیامدشت و همینطور عوامل هلال احمر نیز عملیات خود برای جست و جو را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: گزارش های اولیه حاکی از آن بود که یک پسر بچه چهار ساله افغانستانی به داخل کانال سقوط کرده و دوستانش اظهار کرده بودند که این کودک را حین سقوط به کانال مشاهده کردند.

وی ادامه داد: جست و جو ها ادامه پیدا کرد تا اینکه حدود دو ساعت بعد عوامل آتش نشانی تهران جسد این کودک را در یکی از کارگاه هایی که برای جست و جو در کانال ایجاد کرده بودند پیدا کردند. متاسفانه با خارج کردن وی از کانال مرگ قطعی وی اعلام شد.

به گفته وی، جسد این کودک به پزشکی قانونی و محل به عوامل انتظامی تحویل داده شده است.

ملکی افزود: آتش نشانان به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان توصیه کرد: متاسفانه اطراف بعضی از کانال ها در نقاط مختلف ایمن سازی صورت نگرفته و باعث می شود که هر چند وقت یکبار شاهد حوادث تلخ اینچنینی باشیم.

تخصیص اعتبارات به هلال احمر گیلان در راستای تقویت انبارهای امدادی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا