پیولی: من تنها دلیل پیشرفت میلان نیستم/ دیگر در سختی‌ها خودمان را نمی‌بازیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان سی‌‌و‌پنجمین هفته سری A‌ را با یک پیروزی نفس‌گیر خانگی برابر فیورنتینا پشت سر گذاشت. روسونری همچون بازی هفته گذشته‌اش برابر لاتزیو، زدن گل پیروزی را به دقایق پایانی موکول کرد و این بار رافائل لیائو بود که در دقیقه ۸۲ تنها گل میلانی‌ها را در سن‌سیرو به ثمر رساند.

با این برد، میلان صدرنشین فاصله ۲ امتیازی‌اش را با اینتر رده دومی حفظ کرد تا همچنان پیشتاز کورس قهرمانی باشد آن هم در حالی که تنها سه هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است. میلان نه تنها ۲ امتیاز بیشتر دارد بلکه در بازی‌های رودررو با اینتر هم بهتر نتیجه گرفته است. این یعنی که به فرض هم امتیاز شدن دو تیم در پایان فصل، میلان قهرمان خواهد شد.

استفانو پیولی در پایان بازی به شبکه DAZN گفت: تیم خوب بازی کرد و مقابل حریفی که برای ما خیلی دردسر ساخت، سخت جنگید. فیورنتینا خطرناک بود اما ما یک قدم دیگر برای خودمان و هواداران‌مان برداشتیم. گل لیائو بار بزرگی را از روی شانه‌های‌مان برداشت. ما بار دیگر کلی موقعیت گلزنی داشتیم و تیم با ذهنیت مناسب به کار گروهی‌اش ادامه داد. در چنین بازی‌هایی همیشه احتمال بروز تنش وجود دارد به خصوص که ما برای هدفی بسیار مهم می‌جنگیدیم.

پیولی ادامه داد: بازیکنانم با اینکه بسیار جوان هستند، کارشان را بسیار خوب انجام می‌دهند و همین باعث بالا رفتن اعتماد به نفس‌شان شده است.آنها به توانایی‌های ‌خودشان ایمان آورده‌اند و حالا می‌توانند تحت فشار هم بازی کنند.

سرمربی میلان تأکید کرد که پیشرفت میلان طی دو سال اخیر تنها به خاطر او نبوده است و اظهارداشت: من فکر می‌کنم که این پیشرفت از بالا (رده مدیریتی) آغاز شد و به پایین رسید. آنهایی که باشگاه را اداره می‌کنند به ما اعتماد کردند و حمایت‌شان را نشان دادند. اعتماد آنها به توانایی‌های من متعاقباً سبب شد که من هم بیشتر به کار خودم و بازیکنانم ایمان بیاورم. همین شده است که اکنون حتی در لحظات سخت هم تیم مثبت اندیش می‌‌ماند  هرگز خودش را نمی‌بازد. پائولو مالدینی و دیگر مدیران باشگاه واقعاً حامی ما هستند و همیشه نزدیک تیم بوده‌اند.

انتخابی جام جهانی 2022| یک قدم مانده به صعود با لشگری از غایبان/ اسکوچیچ تاریخ‌ساز می‌شود؟
هم اکنون بخوانید

پیولی در پایان درباره شانس تیمش برای کسب اسکودتو هم تأکید کرد: ما الان ۵ امتیاز بیشتر از همین مقطع از فصل گذشته داریم پس در مسیر تحقق هدف‌مان پیشرفت کرده‌ایم و آن کسب امتیازات بیشتر بود. ببینیم چه می‌شود. ما قدم به قدم پیش می‌رویم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا