کاراته قهرمانی جهان رده‌های پایه| علیرضا حیدری قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال در بخش پسران و دختران از ۴ آبان به‌میزبانی قونیه در ترکیه آغاز شد و تا امروز ۸ آبان پیگیری شد.

علیرضا حیدری، نماینده طلایی وزن ۷۵ـ کیلوگرم، پس از  استراحت در دور اول، حریفی از ارمنستان را ۲ بر صفر از پیشِ‌رو برداشت، سپس مقابل نماینده اسپانیا یک بر یک با قانون سنشو برنده شد و در دور چهارم ماروس جانویج از اسلواکی را ۷ بر ۳ شکست داد.

 

وی در نیمه‌نهایی به مصاف حسن مسارو دارنده رنکینگ ۱۵ بزرگسالان جهان که مدال برنز لیگ جهانی امارات ۲۰۲۲ را در کارنامه داشت رفت و موفق شد در حالی که ۵ بر ۵ این رقابت به پایان رسید با ۴ رأی در هانتی این حریف اردنی را شکست دهد و راهی فینال شود.

حیدری در فینال، به مصاف نماینده کشور میزبان، عمر فاروک دارنده مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان کوجالی، یک طلا و یک برنز قهرمانی اروپا در رده جوانان،  یک طلای لیگ جهانی کاراته جوانان، طلای قهرمانی جهان و طلای قهرمانی اروپا در رده سنی نوجوانان، رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ این حریف را شکست دهد و قهرمان جهان شود.

انتهای پیام/+

کشتی فرنگی قهرمانی کشور/ قاسمی‌منجزی و ده‌بزرگی در فینال 5 وزن دوم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =

دکمه بازگشت به بالا