از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم در خصوص اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان اقدامات جدی انجام دهد

عضو هیأت رئیسه مجلس درخصوص اجرای صحیح قانون رتبه‌بندی و بازنگری در بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد.


به گزارش ایلنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت ماه گفت: ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم و استادان کشور که مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده را برعهده دارند را تبریک می گوییم.


نماینده مردم  بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم در خصوص اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، بازنگری بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان، خروج این دستگاه زیربنایی و مهم از روزمرگی و نیز تلاش در جهت تبدیل آموزش و پرورش به مسئله اول کشور اقدامات جدی انجام دهد.


وی در ادامه افزود: هرگونه حرکت رو به جلو در جامعه منوط به تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت کشورمان است.


عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی در ادامه مطرح کرد: در روزهای اخیر گرانی‌هایی در برخی اقلام و کالاهای اساسی، قیمت خودرو، قیمت نهاده‌های دامی و کشاورزی و همین طور مشکل تأمین سوخت مورد نیاز اراضی شالیزاری در استان‌های شمالی کشور شاهد بودیم و از وزرای مربوطه انتظار می رود در جهت انجام وظایف قانونی خود و نیز در جهت رفع تضییع حقوق آحاد مردم اقدامات جدی را انجام دهند.


انتهای پیام/

ورود به اموال مردم برای اجرای قانون «مالیات بر خانه‌های خالی» سخت است/ دولت در اجرای قانون جهش تولید مسکن کُند عمل کرده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا