آنچلوتی: مودریچ مقابل اوساسونا بازی نمی‌کند/ خوش‌شانس بودن هم یک امتیاز است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش در خانه اوساسونا در هفته سی‌و‌سوم لالیگا، به سؤالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد.

او ابتدا درباره جنجال افشای سودجویی جرارد پیکه و لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از برگزار سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی گفت: من هم برای شنیدن گوش دارم هم برای دیدن چشم. این اما موضوعی نیست که بخواهم واردش شوم.

کارلتو درباره شانس خود برای کسب پنجمین قهرمانی‌اش در لیگ‌های ۵ کشوری که هدایت یک تیم باشگاهی را برعهده داشته است (بعد از قهرمانی با میلان در سری A، پاری‌سن‌ژرمن در فرانسه، چلسی در انگلیس و بایرن مونیخ در آلمان) اظهار داشت: من این شانس را داشته‌ام که در باشگاه‌هایی بزرگ مربیگری کنم. در ارزیابی کارنامه یک سرمربی اما نباید فقط جام‌هایی که برده را معیار قرار داد. مربیان بسیار خوبی هم هستند که به خاطر نبردن جام دیده نمی‌شوند. اگر به من بگویند که شانس دارم، این را می‌پذیرم اما این هم یک امتیاز مضاعف است. ناپلئون جمله‌ای دارد که می‌گوید: «ترجیح می‌دهم ژنرال‌هایی خوش‌شانس داشته باشم تا ژنرال‌هایی باکیفیت».

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها در پاسخ به این سؤال که ترجیح می‌دهد قهرمان لالیگا شود یا لیگ قهرمانان، تأکید کرد: من هر برای بردن هر دو جام انگیزه دارم.

آنچلوتی درباره بازیکنان غایبش مقابل اوساسونا اظهار داشت: مودریچ یکی از بازیکنانی است که در این بازی استراحت خواهد کرد و فردا بازی نمی‌کند. کاسمیرو هم در تمرینات برایش مشکلی پیش آمد که البته خیلی جدی نیست اما به او اجازه بازی نمی‌دهد. امیدوارم که او بتواند مقابل سیتی بازی کند، همینطور یوویچ و ماریانو.

ربیعی: خوشحالم هواداران به ورزشگاه‌ها برمی‌گردند
هم اکنون بخوانید

سرمربی کهکشانی‌ها در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا احساس یک قهرمان را دارد، عنوان کرد: خیر. من به عنوان یک مربی باتجربه‌تر از آن هستم که بخواهم چنین احساسی داشته باشم. با این حال ما این فرصت را داریم که به قهرمانی در لالیگا نزدیک شویم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =

دکمه بازگشت به بالا