تهیدست: منصوریان همیشه بزرگ فکر می‌کند/ می‌خواهیم در میان ۶ تیم برتر لیگ قرار بگیریم

میثم تهیدست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت صنعت‌ نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر تیم وضعیت خوبی دارد. پس از استراحت چند روزه، تمرینات را شروع کردیم و یک بازی دوستانه هم با پیکان انجام دادیم. قرار است روز چهارشنبه هم با ذوب‌آهن در اصفهان بازی کنیم تا آماده شروع لیگ شویم.

وی در مورد اینکه نفتی‌ها در سه هفته گذشته تنها یک امتیاز گرفته‌اند، تصریح کرد: ما پنج بازی سخت داشتیم که خوشبختانه پرسپولیس را شکست دادیم، اما در ادامه کمی بد نتیجه گرفتیم؛ هر چند که بازی‌های سختی برابر پیکان، استقلال و سپاهان داشتیم. تمام هدف ما این است که در شش بازی باقیمانده، بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم و جزو شش تیم برتر جدول باشیم.

 

مدافع صنعت نفت در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل رضایت دارد یا خیر،‌ به تسنیم گفت: شروع فصل برای من خوب نبود و با مشکلاتی روبه‌رو بودم. شرایط در ادامه برای من به خوبی پیش رفت و در صنعت نفت جا افتادم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بهترین عملکرد را داشته باشم.

تهیدست راجع به کار کردن با علیرضا منصوریان عنوان کرد: کار کردن با علی آقا لذت‌بخش است و او همیشه تلاش می‌کند به بازیکنان روحیه بدهد. منصوریان همیشه بزرگ فکر می‌کند و دوست دارد خودش و بازیکنان به دنبال هدف‌های بزرگ باشند.

انتهای پیام/

راه‌اندازی شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در عراق
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا