تهیدست: شکست دادن پرسپولیس برای صنعت نفت پایان راه نیست/ برای بازی با استقلال کوه انگیزه هستیم

میثم تهیدست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما قبل از این بازی خیلی خوب تمرین کرده بودیم و تمام بچه‌ها انگیزه داشتند تا در زمین خودمان یک کار بزرگ انجام دهیم. پرسپولیس قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر بوده است و شکست دادنش کار هر تیمی نیست، ولی خدا را شکر که با انجام دادن یک بازی عالی حریف پرقدرت‌مان را شکست دادیم.

وی در ادامه افزود: مسئله مهم دیگر این بود که کادر فنی به خوبی پرسپولیس را برای ما آنالیز کرده بود و می‌دانستیم از چه راهی به آنها ضربه بزنیم و چگونه نقاط قوت پرسپولیس را از کار بیندازیم. بچه‌ها واقعاً در این بازی بیش از حد و چند برابر همیشه تلاش کردند و جنگیدند و خوشحالم که مزد زحمات‌مان را گرفتیم. برای هواداران صنعت نفت هم خیلی خوشحالم و امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم.

مدافع زردپوشان آبادانی در مورد بعدی تیمش برابر استقلال تهران گفت: شکست دادن پرسپولیس برای صنعت نفت پایان راه نیست و ما دیگر این بازی را فراموش کردیم. هدف ما این است که تا پایان لیگ نتایج خوبی بگیریم و در پایان بازی‌ها بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم. بازی با استقلال هم یکی از بازی‌های فوق‌العاده سخت ما خواهد بود، اما برای این بازی کوه انگیزه هستیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

موتوری کوچک و دوست داشتنی برای مسافرت‌های شهری
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا