افراد بدبخت آبروی مؤمنان را در شبکه‌های مجازی می‌برند

خطیب موقت جمعه تهران گفت: آبروی مؤمنان را افراد بدبخت در شبکه‌های مجازی می‌برند و این‌ها نمی‌دانند مردار خواهر و جیره‌خوار هستند.


به گزارش خبرنگار ایلنا،  آیت‌الله صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران بیان کرد:  روزه نوشته شده است و باید بپذیریم، چیزی که به قلم آمده است نمی‌شود آن را کاری کرد، خدا با زبان محبت با مهمان‌های خودش طرح آشتی را باز کرده است.


خطیب این هفته نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: روزه پرهیز از بسیار چیزها را دارد اما بدانید خداوند می‌گوید این سفره را برای بندگان خود در اعصار گذشته پهن کرده است و نخواسته بندگانش گرسنه بمانند. روزه شما را از نفس اماره حفظ می‌کند، از آتش جهنم حفظ می‌کند. ما در مهمانی خداوند هستیم و امیدوارم دست از پا خطا نکنیم. فکرمان، گرایشات و اخلاق خودمان را مورد پسند کریم‌مان قرار  دهیم.


وی افزود: تاکنون هر خیری، نوری، ذخیره‌ای از اسلام و هدایت الهی نصیب‌تان شده است ممکن است به غارت برود و شیطان شما را دچار تردید و گرفتار شک کند. شک مقدمه سقوط است. آدم شکاک و وسواسی همیشه حیران است بنابراین این سرمایه را همیشه حفظ کنید.


آیت الله صدیقی گفت: خدا بی‌نهایت است و باید در مرحله قرب الهی به بالاترین درجات برسیم که این هدایت باید اضافه شود. نکته مهم این است که هدایت یک بعد ظاهری دارد و یک بعد باطنی، خداوند با رسول اکرم بعد ظاهری را تمام کرده است، در بعد باطنی کسی که اخلاقش الهی شود و اراده‌اش خلاء‌ناپذیر شود بعد تعالیمی را فرا گرفته است.

شرط اصلی توفیق در اجرای محدودیت‌های جدید مهار کرونا، همراهی مردم است
هم اکنون بخوانید


وی ادامه داد: آبروی مؤمنان را افراد بدبخت در شبکه‌های مجازی می‌برند و این‌ها نمی‌دانند مردار خواهر و جیره‌خوار هستند.


صدیقی افزود: درباره حجاب اسلامی در احکام روزه می‌گوید؛ چشم، پوست، مو باید روزه باشد این‌هایی که احترام خداوند را نگه نمی‌دارند نمی‌دانند چه گناهی دارد، چه آتشی دارد.


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا