سایت‌های «چارتر ۷۲۴» و «چارترملی» مجوز قانونی فروش بلیت هواپیما راندارند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داد: سایت‌های فروش بلیت با عناوین چارتر ۷۲۴ و چارترملی فاقد مجوز قانونی فروش بلیت هواپیما هستند.


به گزارش ایلنا، میراکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با هشدار به مسافران جهت عدم خرید بلیت هواپیما از منابع نامعتبر گفت: سایتهای فروش بلیت هواپیما با عناوینی چون چارتر۷۲۴ و چارتر ملی غیر قانونی هستند و مجوز فروش بلیت از سازمان هواپیمایی کشوری ندارند.


میر اکبر رضوی افزود: متاسفانه برخی واسطه گران با راه اندازی سایتهای غیر قانونی مبادرت به فروش بلیت هواپیما با قیمت‌های نامتعارف می‌کنند و برخی هموطنان به دلیل عدم آشنایی با درگاههای قانونی فروش بلیت مبادرت به خرید از این سایتها می کنند که در صورت بروز مشکل در طول سفر هیچ یک از فروشندگان این سایت ها پاسخ گوی مسافران نیستند.


وی در خصوص نحوه خریداری بلیت از درگاههای مجاز فروش عنوان کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکتهای هواپیمایی مستقیما از شرکتها بلیت تهیه نمایند. همچنین لیست دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایتهای فروش بلیت دارای مجوز در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس caa.gov.ir در دسترس می باشد و مسافرانی که قصد خرید بلیت از مبادی فوق را دارند با رجوع به لیست فوق از نحوه فعالیت، اعم از فعال یا غیرفعال و اعتبار مجوز درگاه فروش بلیت مورد نظر خود اطلاع حاصل کنند.


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در مورد برخورد با متخلفان بیان کرد: سازمان هواپیمایی کشوری علاوه بر معرفی سایت های متخلف به مراجع قانونی با شرکتهای هواپیمایی که بلیت آنها توسط این سایتها به فروش میرسد نیز برخورد خواهد کرد.

پایان کار بورس با رشد یک هزار واحدی شاخص کل
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا