آغاز فرایند مردمی کردن خدمات‌رسانی و فعالیت‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم مردمی شدن خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: در حال حاضر شبکه مددکاران مردمی از خانواده‌های ایثارگران در حال تشکیل است و گروه‌های جهادی و خیرین مردمی نیز راه‌اندازی می‌شوند و در حوزه فرهنگی نیز قطعا از ظرفیت تشکل‌ها و گروه‌های مردمی استفاده بیشتری خواهد شد.


به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز دوشنبه ۲۳ اسفند در مراسم بزرگداشت و تجلیل از خادمین ایثارگران وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی که در سازمان حج و زیارت برگزار شد ضمن تبریک ایام میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) گفت: امسال ایام ویژه‌ای از جمله روز شهید و روز جانباز در فاصله نزدیکی به یکدیگر قرار گرفتند که اتفاق مبارکی محسوب می‌شود.


وی افزود: قدرت‌های بزرگ در‌ جهان پرتلاطم امروز مدام در حال اشتباه هستند اما کشور ما در این جهان پرتلاطم به واسطه وجود ولی فقیهی فرزانه و حکیم که راهنمای جامعه است با قدرت به پیش می‌رود و آثار عملی این مسئله را به خوبی می‌بینیم.


معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه خدماتی به ایثارگران‌ را بر عهده دارد و پیگیر این موارد است. آیت‌الله رئیسی نیز روز گذشته اهمیت همراهی تمام دستگاه‌ها با بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور خدمات‌رسانی را یادآور شدند. مشاورین امور ایثارگران وزرا در این مسیر نقش بسیار مهمی دارند و علی‌رغم تمام مشکلات باید این فرایندها را پیگیری کنند.


وی با اشاره به لزوم مردمی شدن خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: در حال حاضر شبکه مددکاران مردمی از خود خانواده‌های ایثار و شهادت تحت یک سازمان هوشمند در حال تشکیل است. همچنین گروه‌های جهادی و خیرین مردمی نیز راه‌اندازی می‌شوند تا از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده شود. در حوزه فرهنگی نیز قطعاً از ظرفیت تشکل‌ها و گروه‌های مردمی استفاده بیشتری خواهد شد.

اخذ تست کرونا از ۳۴ هزار مسافر ورودی به کشور
هم اکنون بخوانید


معاون رئیس‌جمهور با تشکر از دستگاه‌های اجرایی که در امر تبدیل وضعیت ایثارگران به خوبی فعال بوده‌اند گفت: وزارتخانه‌هایی مانند نفت، نیرو و شهرداری تهران در این راه به خوبی فعال بوده‌اند و مشاورین امور ایثارگران دستگاه‌هایی که هنوز این قانون را اجرایی نکرده‌اند باید موضوع را پیگیری کنند. این موضوع قانونی است که در هر صورت باید اجرایی شود و چه بهتر که بدون مشکل اجرایی شود.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تأکید کرد: اعمال دشمن را نباید بدون پاسخ گذاشت و از نیروهای نظامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت برخورد کوبنده با دشمنان تشکر می‌کنیم.


در پایان این مراسم‌ با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تعدادی از مشاورین وزرا در امور ایثارگران تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا