آخرین تمهیدات ترافیکی پنجشنبه و جمعه پایان سال/ ممنوعیت و محدودیت کامیون‌ها

آخرین تمهیدات ترافیکی پنجشنبه و جمعه پایان سال اعلام شد.


به گزارش ایلنا، سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص جلسه مشترک با مدیر عامل بهشت زهرا (س) و آخرین تمهیدات ترافیکی پنجشنبه و جمعه پایان سال گفت: بررسی ها نشان می‌دهد که وضعیت ترافیکی ما در روزهای پایانی این هفته شرایط ویژه ای خواهد داشت و با افزایش چشمگیر مراجعات مردم به بهشت زهرا روبرو خواهیم بود، لذا از چند ماه گذشته با هماهنگی و جلسات مشترکی که با مجموعه شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا و شهرری برگزار کردیم سعی بر این بود که تصمیمات موثری را در خصوص وضعیت زیرساختی محل و معابر منتهی به بهشت زهرا(س) اتخاذ کنیم که از آن جمله می توانیم به راه اندازی پارکینگ های مختلف، بازگشایی درب های جدید و بهینه سازی ورود و خروج مراجعه کنندگان به بهشت زهرا را مهیا کنیم.


سردار حمیدی افزود: در همین خصوص محدودیت هایی را برای تردد کامیون ها و ماشینهای سنگین درنظر گرفتیم که این مسئله می تواند در بهبود وضعیت ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال موثر باشد. مسیر جاده قم به تهران برای کامیون ها از تقاطع سالمندان ممنوع است و رانندگان کامیونی که قصد سفر به سمت شرق کشور را دارند باید از پل قاسم آباد به سمت ورامین جاده امام رضا (ع) را انتخاب کنند و رانندگانی که قصد دارند به سمت غرب کشور تردد کنند جاده قدیم ساوه، اسلامشهر، بزرگراه آزادگان را انتخاب کنند در کل پیشنهاد می‌شود کامیون ها مسیر جاده قم به تهران را از جاده ساوه تردد کنند.

رشد 22 درصدی تولید غلات و 20 درصدی تولید آبزی/ افزایش 7 درصدی تولیدات باغبانی و 160 درصدی سطح زیرکشت دیم در سال 1401
هم اکنون بخوانید


حمیدی گفت: ممنوعیت تردد کامیون ها در روزهای پنجشنبه و جمعه پایان سال در این مسیر از ساعت ۰۴:۰۰ صبح الی ۲۰:۰۰ است.ما تقاضا داریم مردم عزیزمان به بیانیه مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و سازمان بهشت زهرا توجه ویژه داشته باشند. استفاده از مسیریاب داخلی “نشان” که اطلاعات مختلف سفر در آن بارگذاری شده است می تواند دراین مسیر کمک حال شهروندان باشد. از مراجعین به بهشت زهرا خواهشمندیم ضمن توجه به اطلاع رسانی هایی که درمجموعه بهشت زهرا (س)صورت گرفته است از توقف های طولانی در مسیرهای اصلی خودداری کرده تا این مسئله در وضعیت ترافیکی پر رفت و آمد پنجشنبه و جمعه پایان سال تاثیر منفی نداشته باشد.


مدیر عامل بهشت زهرا (س) سعید غضنفری نیز در این باره گفت: سازمان بهشت زهرا در دو روز پایانی سال ۲۴ ساعته فعال است و در ایستگاه های مترو بهشت زهرا خودروهایی را به شکل رایگان فعال میکنیم تا به راحتی بتوانند به قطعات مد نظرشان تردد داشته باشند. خواهش ما از زائرین اهل قبور این است که مدت زمان حضورشان را به حداقل برسانند و از برگزاری مراسم وتشریفات معمول خودداری کنند که این مسئله می تواند در مدیریت تردد و برگزاری مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال برای دیگران ایجاد خدشه کند.


مدیر عامل بهشت زهرا درخواست کرد با توزیع سفر در روزهای پایانی ومدیریت زمان همشهریان محترم می توانند با آرامش و آسایش بیشتری در محل بهشت زهرا حاضر شده و به منازل بازگردند.


سعید غضنفری افزود: برای تغییر ذائقه و نگاه مراجعین و به مناسبت روز شهید برای اولین بار یک فرش گل هزارو صد متری را در ورودی باب الشهدا آماده کردیم و به مناسبت روز شهید ۲۵ هزار لاله را شروع به کاشت کردیم که می تواند در وضعیت روحی مراجعی تاثیر گذار باشد.

نظم بخشی به بازار مکاره اجاره خانه با اجاره داری حرفه‌ای/زمان صدور پروانه ساخت به ۲ تا ۵ ماه رسیده است
هم اکنون بخوانید


وی در پایان گفت:دوستان و همکاران پلیس راهور تهران در این مسیر تمام قد با ما همکاری داشته اند و امیدوار هستیم رضایت همشهریان پایتخت و دیگر مراجعین در روزهای پایانی سال جلب شود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا