بهترین استراتژی راهبردی سئو برای سایت شما چیست؟

بهترین استراتژی سئو سایت کدام است؟ کدام ترفند می‌تواند زمینه ساز فروش ۱۰ برابری ما در اینترنت شود؟ اختلاف درآمد لینک اول و دوم گوگل چقدر است؟ سئو ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد که بسیاری از جنبه‌های آن جز باتجربه به دست نمی‌آید. حتی شرکت در دوره‌های آموزش سئو و بهینه سازی سایت هم گاهی اوقات نمی‌تواند در جایگاه تجربه قرار گیرد.


تجربه داشتن در زمینه سئو انواع سایت‌های مختلف ابزاری قدرتمند برای رسیدن به پول بیشتر در اینترنت است؛ اما از طرفی نادیده گرفتن این تجربه و عدم استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه نیز ما را در نقطه عکس قرار خواهد داد. تجربیاتی که افراد موفقی مانند بنیامین ابراهیمی و دیگران در زمینه سئو سایت دارند، گاهی اوقات می‌تواند تبدیل به برگ برنده ما شود.


یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های اینترنت در این است که سابقه حضور در آن همیشه معیار برنده بودن و در لینک اول بودن نیست. انتخاب یک استراتژی بهتر و بهینه‌تر همیشه می‌تواند جایگاه بهتری نسبت به سایر عوامل مؤثر در فروش بیشتر داشته باشد. با شما همراه هستیم تا کاربردی‌ترین روش‌ها برای سئو سایت فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، محتوایی و … را با شما در میان بگذاریم. یک راه حل شیرین برای یک مشکل بزرگ برای شما آماده کرده‌ایم که درنهایت چیزی جز پول بیشتر نتیجه آن نخواهد بود.


 


آشنایی با انواع وبسایت در فضای وب و اینترنت


قبل از اینکه به صورت تخصصی به بررسی سئو سایت و تأثیر فزاینده آن روی افزایش میزان فروش در اینترنت پرداخته و استراتژی‌های صد در صد کاربردی و استثنایی را در این باره معرفی کنیم، لازم به یادآوری است که هر سایتی در اینترنت شرایط خاص خودش را دارد. همان طور که می‌دانید سایت‌ها برای کسب و کارهای مختلف عملکرد متفاوتی دارند. از این رو استراتژی‌های به کار گرفته شده برای آنها نیز باید با هم متفاوت باشد. اگر در انتخاب استراتژی مناسب برای سئو سایت خود درست عمل نکنید، درنهایت با چالش بزرگی روبرو و شده و نمی‌توانید از رقبا سبقت بگیرید. از این گذشته اجرای یک روش و یک استراتژی برای هر نوع سایتی نشان از عدم تجربه سئوکار و کارفرما نسبت به شرایط سایت دارد. سایت‌های اینترنتی را به صورت کلی می‌توان به موارد زیر تقسیم کرد:


  • سایت فروشگاهی: تعریف سایت‌های فروشگاهی از اسمش پیداست. سایت‌هایی که در حال فروش محصولات به کاربران هستند. سئو سایت فروشگاهی نیاز به بررسی دسته بندی‌های مختلف موجود در آن فروشگاه و البته نوع محصولات آن دارد.
  • سایت شرکتی و خدماتی: سایت‌های شرکتی و خدماتی نیز معرف شرکت‌هایی هستند که به جای محصول خدماتی را به کاربران ارائه می‌نمایند. سئو سایت شرکتی و خدماتی نیاز به بررسی خود آن خدمت خواهد داشت. دیگر خبری از دسته بندی‌های زیاد مربوط به سایت‌های فروشگاهی نیست.
  • سایت آموزشی: سایت‌های آموزشی سایت‌هایی هستند که هم می‌توانند چند محصول آموزشی را برای فروش داشته باشند و هم همزمان به برگزاری کلاس‌های آموزشی حضوری یا آنلاین بپردازید. سئو سایت آموزشی به شدت بستگی به محصولات و نوع آموزش‌های آن داشته و به هیچ وجه نباید با سئو سایر انواع سایت مشابه باشد.
  • سایت خبری و محتوایی: سایت‌های خبر یو محتوایی نیز سایت‌هایی هستند که هیچ محصول خاصی نداشته و اصل درآمد آنها روی تبلیغات است. سئو سایت خبری و محتوایی نیاز به استفاده از یک استراتژی چند منظوره برای رسیدن به نتیجه مطلوب در جنبه‌های مختلف خواهد داشت.


برای هرکدام از این سایت‌ها نیاز به یک استراتژی مستقل و خاص خواهیم داشت. این مهم است که می‌تواند تضمین کننده موفقیت هر کسب و کاری در اینترنت باشد. اینکه شما یک استراتژی را برای هر نوع سایتی در پیش گرفته و درنهایت نتیجه‌ای از آن کسب نکنید، مقصر سئو و تکنیک‌های آن نیست.


 


بهترین استراتژی سئو سایت فروشگاهی


سئو آنلاین شاپ یا سئو سایت فروشگاهی نیاز به یک بررسی بسیار دقیق نسبت به محصولات موجود در فروشگاه دارد. سئو چنین سایت‌هایی اهمیت بسیار زیادی برای این کسب و کار دارد؛ زیرا عملاً امکان استفاده از تبلیغات پولی برای تنوع زیادی از محصولات وجود نداشته و این مهم می‌تواند هزینه‌های بسیار زیادی را روی دست کارفرما باقی بگذارد. از این گذشته به دلیل وجود رقبای بسیار زیاد در این رده از سایت‌ها، عدم استفاده از تکنیک‌ها و استراتژی‌های بهینه شده سئو سایت فروشگاهی ممکن است خیلی زود غافله را ببازید. به همین دلیل نیاز است تا حتماً از یک استراتژی تست شده و مناسب برای همین دسته بندی از سایت کمک بگیرید.


استراتژی کلی مناسب برای سئو سایت فروشگاهی تکیه بر دسته بندی محصولات است. شما بایستی به جای تمرکز بر روی تک تک محصولات که نیاز به انرژی، وقت و هزینه زیادی است، روی سئو دسته بندی محصولات تمرکز کنید؛ اما اینکه چگونه این دسته بندی‌ها باید انتخاب شده و از چه روش‌هایی باید برای سئو آنها اقدام شود، عملیاتی است که نیاز به تجربه و البته بررسی دقیق شرایط آن محصولات در اینترنت دارد. روند کار برای سئو سایت فروشگاهی به صورت تیتروار به شرح زیر خواهد بود:


  • در قدم اول شما باید کلمات کلیدی مناسب برای سایت فروشگاهی را پیدا کنید.
  • سپس نوبت به دسته بندی محصولات با URL مناسب می‌رسد.
  • ساخت صفحات محصولات با اطلاعات پایه
  • ساخت صفحات دسته بندی‌ها با محتوای مناسب یا همان سئو باکس‌ها
  • تولید محتوای مناسب برای هر یک از محصولات و درج مشخصات اصلی آنها در جداول
  • استفاده از قدرت وبلاگ سایت برای سئو کلمات کلیدی
  • لینک سازی داخلی مؤثر
  • ساخت و اصلاح دقیق متاتگ‌ها و متادیسکریپشن‌ها هم برای محصولات و هم برای دسته بندی‌ها
  • لینک سازی خارجی به روش‌های مطمئن و بدون ریسک
  • تحلیل و ارزیابی نتایج در ابزارهای سئو مانند گوگل آنالیتیکس و بهینه سازی تمام مراحل قبلی


image_1646997004 (1)


بهترین استراتژی سئو سایت شرکتی و خدماتی


سایت‌های شرکتی و خدماتی نیز از آن دسته از سایت‌هایی هستند که رقبای زیادی در اینترنت دارند. برای هر خدماتی شما می‌توانید ده‌ها سایت مختلف را در هر شهری پیدا کنید. به همین دلیل نیاز است تا این دسته از سایت‌ها نیز با دقت بسیار بالا سئو. شده و بهینه سازی های لازم بر روی آنها صورت پذیرد. سئو سایت خدماتی یا شرکتی به صورت کلی با ترفندهای به کار گرفته شده برای سئو سایت فروشگاهی کاملاً متفاوت است و نباید این دو را یکی در نظر بگیرید. اگر از استراتژی مشابه برای سئو سایت شرکتی با فروشگاهی استفاده کنید، نتیجه مشابهی دریافت نخواهید کرد؛ زیرا روند انجام سئو در این دسته از سایت‌ها باید بر اساس خود خدمت مورد نظر باشد نه دسته بندی‌ها.


بهترین استراتژی برای سئو سایت شرکتی تکیه بر صفحات فرود اصلی است که در آن خدمات مورد نظر معرفی شده و یک محتوای فوق العاده جذاب و عالی با هدایت مشتریان به سمت استفاده از آن خدمات، تولید شده است. اگر خدمات متنوعی دارید نیز این استراتژی می‌تواند نتیجه مناسبی برای این کسب و کار به دنبال داشت باشد. همچنین روند انجام پروژه سئو سایت فروشگاهی نیز به صورت کلی به شرح موارد زیر خواهد بود:


  • استخراج کلمات کلیدی مناسب بر اساس کسب و کار و شرایط رقابت
  • تولید محتوای عالی برای صفحه اصلی سایت
  • ساخت صفحات فرود با هدف سئو لانگ تیل‌های کلمات کلیدی اصلی
  • لینک سازی داخلی مؤثر و منطبق بر اصول سئو داخلی سایت
  • استفاده از قدرت وبلاگ سایت برای سئو کلمات کلیدی
  • لینک سازی خارجی مطمئن و بدون ریسک
  • ارزیابی و بررسی نتایج در ابزارهای سئو سایت خدماتی و بهینه سازی تمام مراحل بالا برای رسیدن به نتیجه مطلوب‌تر


 


بهترین استراتژی سئو سایت آموزشی


سایت‌های آموزشی نیز شرایط خاص خود را دارند. سئو سایت آموزشی نیز اهمیت خاص خود را دارد. اگر شما در سئو سایت آموزشگاه آنلاین دقت کافی نداشته و یا اصلاً دست روی دست بگذارید، عملاً نمی‌توانید به درآمد مناسب در این کسب و کار برسید. در حال حاضر سایت‌هایی را در اینترنت می‌بینیم که اصلاً محصول آموزشی مناسبی نداشته و عملاً کیفیت آموزش‌های پایین دارند، اما به دلیل استفاده از مؤثرترین و بهترین تکنیک‌های سئو سایت آموزشی فروش بالایی دارند. این مهم به دلیل استفاده درست از استراتژی سئو برای این سایت‌ها رقم می‌خورد.


در این بین سایت‌هایی هم هستند که ازنظر محتوای آموزشی واقعاً شرایط خوبی دارند، اما به دلیل نادیده گرفتن سئو یا استفاده از روش‌های اشتباه برای سئو سایت آموزشی عملاً رقابت را واگذار کرده و شانس زیادی برای رسیدن به درآمد قابل توجه هم ندارند.


استراتژی مناسب و کاربردی برای سئو سایت آموزشی چیزی بینابین سئو سایت فروشگاهی و خدماتی است. شما باید در این باره هم به سئو خود محصولات آموزشی اهمیت بدهید و هم سئو دسته بندی آنها را نیز در نظر بگیرید. در غیر این صورت شرایط ممکن است دقیقاً مطابق میل شما نباشد. روند کلی سئو سایت آموزشی نیز به شرح زیر خواهد بود:


  • شناسایی کلمات کلیدی مرتبط و لانگ تیل‌های آنها
  • نام‌گذاری اصولی دوره‌ها و محصولات آموزشی متناسب با اصول سئو
  • تولید محتوای سئو باکس‌ها برای دسته بندی‌های آموزشی
  • تولید محتوای تخصصی برای محصولات
  • تولید محتوای عالی برای صفحات فرود
  • نوشتن بهینه متاتگ‌ها و متادیسکریپشن‌ها
  • لینک سازی داخلی
  • لینک سازی خارجی
  • بررسی و آنالیز رقبا


image_1646997030


بهترین استراتژی سئو سایت خبری و محتوایی


سایت‌های خبری و محتوایی نیز ازجمله سایت‌هایی با تعداد زیاد در اینترنت هستند. از این گذشته به دلیل حجم بالای محتوا در این دسته از سایت‌ها، سئو آنها اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. سئو سایت خبری حتماً باید با استراتژی‌های مؤثر باشد. در غیر این صورت نتیجه نهایی کار صرف هزینه‌های بسیار زیاد و درنهایت عدم رسیدن به موفقیت قابل توجه خواهد بود. سئو سایت محتوایی حتماً باید با دقت به کلمات کلیدی مؤثر طرح ریزی شود.


بهترین استراتژی برای سئو سایت خبری معمولاً برنامه ریزی زمانی برای کلمات کلیدی مختلف است. شما باید در بازه‌های زمانی مختلف برای گرفتن ترافیک در موضوعات مختلف خبری اقدام کنید تا درنهایت کلیت سایت در جایگاه عالی در اینترنت قرار گیرد.


روند کلی کار سئو سایت خبری نیز به شرح زیر خواهد بود:


  • شناسایی کلمات کلیدی مرتبط
  • شناسایی لانگ تیل‌های مربوط به کلمات کلیدی اصلی
  • تولید محتوای مؤثر
  • لینک سازی داخلی با توجه به استراتژی سئو داخلی سایت
  • لینک سازی خارجی بهینه شده
  • بررسی و ارزیابی نتایج کار با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای


 


بنیامین ابراهیمی مجری پروژه‌های سئو و بهینه سازی سایت


اگر برای سئو و بهینه سازی سایت خود به دنبال یک مرجع عالی و البته با هزینه مناسب هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات سئوکاران حرفه‌ای باتجربه در زمینه سئو سایت‌های مرتبط با کسب و کار شما است. بنیامین ابراهیمی یکی از موفق‌ترین و باتجربه‌ترین سئوکارانی است که به استفاده از استراتژی‌های کاربردی و مؤثر و البته مختص برای هر سایت مشهور است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت benyaminebrahimi.com تجربیات زیادی را در زمینه سئو انواع سایت‌ها مشاهده کنید. همچنین امکان استفاده از مشاوره رایگان برای سئو سایت خود را نیز خواهید داشت.


امکانات و ابزارهای مختلفی را هم در این سایت برای سئو سایت خود در اختیار دارید که با استفاده از آنها می‌توانید یک نقطه آغاز قدرتمند و عالی برای کسب و کار خود در اینترنت رقم بزنید. استفاده از خدمات سئو در کنار افراد باتجربه که عشق و علاقه زیادی به سئو و این حرفه دارند، تبدیل به یک تجربه فوق العاده شیرین و البته موفق برای شما خواهد شد. از هم اکنون ورود شما به جمع کسب و کارهای موفق در اینترنت را تبریک می‌گوییم.


برای دریافت مشاوره رایگان سئو می‌توانید درخواست خود را در این نشانی https://benyaminebrahimi.com/hi ثبت کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. متشکریم


 


پایان رپرتاژ آگهی

علوفه آلوده به سم آفلاتوکسین نداریم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا