بهره‌برداری از۷۸ طرح عمرانی و اقتصادی در مهدیشهر

عبدالرضا میقانی در آئین افتتاح ورزشخانه باستانی مهدیشهر که با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم در مجلس، امام جمعه مهدیشهر برگزار شد،اظهار کرد: شماری از پروژه‌های این شهرستان با حضور استاندار، معاون استاندار و مسوولان استان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در دهه فجر سال ۹۸ ، مجموعا ۷۸ طرح عمرانی و اقتصادی با ارزش ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان مهدیشهر به بهره برداری و یا و کلنگ‌زنی شد.

فرماندار مهدیشهر با اشاره به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان افزود: افتتاح ورزش‌خانه باستانی،سالن ورزشی الزهرا (س)درجزین، گاز رسانی به دربند ، افتتاح پارک شهمیرزاد با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان، افتتاح سالن بانوان و افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور درجزبن و… از جمله طرح هایی است که همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر به بهره برداری رسید.

میقانی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی مختلف در این شهرستان گفت: ساخت ورزشخانه باستانی مهدیشهر با اعتبار ۹۱۰ میلیون تومان و در مساحت ۳۲۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

وی از افتتاح بوستان مینو در شهر گردشگری شهمیرزاد خبر داد و گفت: این بوستان بزرگ در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال با هدف توسعه فضای سبز این شهر نمونه بین‌المللی گردشگری به بهره‌برداری رسید.

فرماندار مهدیشهر همچنین از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه در این شهرستان خبر داد و گفت: کلنگ زنی طرح انتقال آب به منطقه شهرک صنعتی مهدی شهر ،ساماندهی نقاط حادثه خیز سه راهی فولاد محله، کلنگ زنی ساختمان دانشکده منابع طبیعی و…از جمله این پروژه ها هستند.

دبیرکل اوپک از علاقه‌مندان به جمهوری اسلامی ایران بود
هم اکنون بخوانید

حجت الاسلام احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد نیز در آئین افتتاح بوستان مینو در شهر گردشگری شهمیرزاد با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به رهبری‌های امام راحل و نقش آن در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) به خود ، مردم و هدفش ایمان داشت.‌

وی به پیشرفت‌های کشورمان در چهار دهه گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: تفاوت پیشرفت در کشور ما با سایر کشورها در این است که پیشرفت و توسعه در ایران همواره با استقلال و حفظ ارزش‌ها همراه بوده است.

امام جمعه شهمیرزاد با اشاره به حمایت‌های مردم از نظام در ادوار مختلف تصریح کرد: مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و از ارزش‌های آن دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام احمدپناه با تقدیر از تلاش‌های استاندار سمنان گفت: از تلاش‌های استاندار سمنان، فرماندار مهدیشهر و مدیران استانی و شهرستانی به خاطر تلاش در راستای رفع مشکلات مردم و به‌ویژه گازرسانی به مناطق سردسیر شهرستان تقدیر می‌کنیم.


انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا