برگزاری جلسه ستاد اجرایی المپیک ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان؛ چهارمین جلسه ستاد اجرایی بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان امروز (چهارشنبه ۱۸ اسفندماه) به ریاست علی رغبتی و با حضور تیشه‌گران رئیس فدراسیون، مهدی نصیبی دبیر، داودی نایب رئیس بانوان، مسئولان کمیته‌های فدراسیون و انجمن‌ها و سرمربیان رشته‌های حاضر در المپیک برگزار شد و فعالیت و برنامه کمیته‌های متناظر و بررسی راهکارهای حضور پرقدرت کاروان کشورمان بحث و تبادل نظر شد.

رغبتی رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان ناشنوایان با اشاره به شیوع کرونا، اظهار داشت: در فاصله یک ماه به اعزام تیم‌ها کلیه اردوها را در تهران و با نظارت مستقیم و ویژه کمیته پزشکی برگزار خواهیم کرد.

تیشه‌گران رئیس فدراسیون ناشنوایان نیز ضمن تشکر از پیگیری‌های مجدانه رغبتی و اعضای ستاد، گزارشی از شرایط تیم‌ها و برگزاری اردوها ارائه کرد.

در ادامه جلسه  مسئولین کمیته‌ها گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده برای حضور کیفی کاروان ورزشی ناشنوایان در المپیک تابستانی ناشنوایان و سرافرازی پرچم کشورمان ارائه کردند.

مسئولین انجمن‌ها و سرمربیان تیم‌های فوتبال، تکواندو، کاراته، والیبال ساحلی،  جودو، دوومیدانی، کشتی و تیراندازی نیز صحبت‌های خود را بیان و نظرات و پیشنهادات خود برای کسب بهترین نتایج در آوردگاه المپیک را ایراد کردند.

بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان، اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در کاشیاس دو سول برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

محکومیت فدراسیون فوتبال در پرونده دستیار ویلموتس
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 7 =

دکمه بازگشت به بالا