شعبانی‌بهار: برخی اعضای مجمع مشاجرات جدی با یکدیگر داشتند/ سالی سرشار از موفقیت را سپری کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در حاشیه برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در جلسات کاری و تصمیم‌گیری، طبیعی است که بحث و جدل‌هایی وجود داشته باشد و این نشان دهنده نشاط، شادابی و پویایی جلسه است. هر کسی حق دارد نظر خود را ارائه کند. نظر دادن خیلی مهم نیست، مهم این است که همه اعضا به تصمیمی که جمع می‌گیرد احترام بگذارند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد: برخی اعضا مشاجرات جدی با یکدیگر داشتند اما در نهایت به نظر جمع احترام گذاشتند و آن را قبول کردند. این نشان‌دهنده بلوغ جلسه بود.

شعبانی‌بهار در مورد سالی که فدراسیون پشت سر گذاشت، گفت: سالی سرشار از موفقیت را سپری کردیم. علاوه بر موفقیت‌هایی که ورزشکاران ما در میادین مختلف به دست آوردند، من و چهار نفر دیگر از اعضای فدراسیون به عضویت نهادهای بین‌المللی درآمدیم. ما ساختمان جدید فدراسیون را با کمترین کمک دولتی ساختیم. تعداد تیم‌های حاضر در رقابت‌های باشگاهی نیز نسبت به سال گذشته دو برابر شده‌ است. در این بین ناکامی‌های هم وجود داشته ولی باید به همه این مسائل در قالب یک مجموعه نگاه کنیم و مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: سال سرنوشت‌سازی پیش روی ماست. انتخابات فدراسیون پیش روی ما قرار دارد و باید در بازی‌های آسیایی، جهانی و کشورهای اسلامی شرکت کنیم.

انتهای پیام/

همه آنچه در دیدار شبانه اینفانتینو و ماجدی گذشت/ توضیح درباره مشکل بانوان و اطمینان خاطر رئیس فیفا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا