رضوانی: در مجمع کمیته خودخواهی یک فرد را داشتیم، نه درگیری/ یک سی‌ام فدراسیون خاص پول نگرفتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن رضوانی در خصوص درگیری‌های مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: اسم آن را درگیری نمی‌گذارم، خودخواهی یک فرد خاص را می‌گذارم که فقط می‌خواهد محوریت داشته باشد و صحبت کند. پول کمیته محدود و برای همه رشته‌های المپیک است. همه باید حد خود را بدانند و ما حدیث داریم که هر چه برای خود می‌پسندی را برای دیگران بپسند. امیدوارم این دید، نظر و تفکر در همه روسای فدراسیون‌ها باشد، چرا که با این تفکر هیچ وقت مشکل پیش نخواهد آمد.

وی در خصوص وضعیت شنا در سال ۱۴۰۰ گفت: به دلیل بیماری کرونا عملاً ورزشی به اسم شنا تا مهرماه به صورت حرفه‌ای نداشتیم، اما در المپیک دو رکورد ورودی “بی” آمد که جای تبریک به خانواده شنای کشور دارد. در اوایل مهرماه رکوردهای خوبی در مسابقات مسافت کوتاه زنجان شکسته شد و نتیجه آن را در قطر دیدیم. ۱۱ شناگر اعزام شدند و رکوردهای خوبی توسط مهرشاد افخری، متین بالسینی و سینا غلامپور به دست آمد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تاکید کرد: خیلی سال سختی در پیش داریم و از این ناراحت هستم. یک فدراسیون سه رشته‌ای یک سی‌ام فدراسیون خاص پول نگرفته است و باید این حرف‌ها را هم تحمل کند. به دلیل تحریم‌ها در یکسری مسائل ماندیم و به عنوان عضو هیئت اجرایی همیشه سعی کردم رعایت کنم تا خدایی نکرده از جایگاهم سو استفاده نشود، اما اینها اذیتم می‌کند. خودم ورزشکار بودم و نگاهم این بوده به همه ورزش‌ها کمک شود و امیدوارم نگاه ویژه به ورزش‌های پایه و مادر بشود و سال خوبی برای فدراسیون ما و فدراسیون‌های مادر باشد.

جدال استقلال و ملوان با حضور یک سکونشین آشنا!
هم اکنون بخوانید

رضوانی با تاکید بر کار سخت این فدراسیون در سال آینده گفت: سال آینده مسابقات کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان، انتخابی قهرمانی جهان را باید اعزام کنیم. شاید آنجا مقامی به دست نیاوریم، اما همین که ورودی بیاوریم، مهم است. واترپلو حداقل باید در شش ماه آینده ۳۵، ۳۰ بازی برگزار کند. یک اردو را در کشور یونان و درکنار چریچ  پیش‌بینی کردیم تا روی بچه‌ها نظارت کند. وی به زودی نیز به ایران باز می‌گردد تا کارش را برای بازی‌های آسیایی ادامه بدهد. واترپلو باید از عنوان خود در بازی‌های آسیایی دفاع کند و هر وقت نیز با مسئولان چینی صحبت می‌کنم به صورت ورزشی برای ما خط و نشان می‌کشند و باید یک تدارکات خوب برای رشته‌های تحت پوشش انجام بگیرد تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا