رحیمی: خوشحالم بزرگان والیبال نشسته در استعدادیابی حضور دارند

محمدرضا رحیمی سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  درباره نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا باید از سازمان لیگ تشکر کنم؛ چرا که برگزاری مسابقات با این فشردگی و شرایطی که وجود داشت، سخت بود و خدا را شکر خوب انجام شد. امسال و نسبت به لیگ سال گذشته یک رتبه ارتقا داشتیم و از سومی به دومی رسیدیم که بسیار ارزشمند است. اگر همین روند صعودی ادامه داشته باشد، امیدواریم که سال آینده قهرمان شویم.

وی ادامه داد: شرایط کرونایی در کشور و شیوع این ویروس باعث شده کارمان در برگزاری اردوها سخت باشد، اما خوشبختانه مسئولان باشگاه در حمایت از تیم والیبال نشسته سنگ تمام گذاشتند و همین مسئله در نهایت منجر به نایب قهرمانی شد.

رحیمی عنوان کرد: تیم مس شهر بابک که برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ شد، از کادر فنی قوی و حضور چند ملی‌پوش توانمند کشورمان بهره‌ می‌برد و به همین دلیل هم عملکرد بسیار خوبی در لیگ امسال داشت. بضاعت بچه‌های ما نیز همین بود و آنها سعی کردند با رشادتی که از خود نشان می دهند، تا حدی نداشته‌های خود را جبران کنند، به همین دلیل از آنها راضی هستیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره گیم چهارم این بازی که با اختلاف زیادی به نفع مس شهر بابک خاتمه یافت، گفت: تیم ما در گیم چهارم تحلیل رفت و همین مسئله نیز منجر به اختلاف نسبتاً زیاد با حریف شد. در مجموع شاهد یک بازی زیبا بود و دیداری در سطح المپیک و جهانی برگزار شد. اینکه شاهد چند رالی زیبا باشیم، نشان دهنده کیفیت بالای این بازی است. امیدوارم خروجی این بازی‌ها و عملکردها، تشکیل یک تیم ملی قدرتمند برای رویدادهای پیش‌رو باشد.

فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای| ایران حریف برزیل در فینال شد/ امارات و پاراگوئه در رده‌بندی
هم اکنون بخوانید

رحیمی در پاسخ به این سوال که در ترکیب ذوب‌آهن چند بازیکن در رده سنی جوانان حضور داشتند و این باشگاه تا چه اندازه به موضوع استعدادیابی اهمیت می‌دهد؟ عنوان کرد: در ترکیب تیم خود ۵ بازیکن از نفرات تیم ملی «ب» داشتیم. استعدادیابی یک اتفاق خوب است و باید صورت بگیرد. خوشحالم از اینکه نفراتی برای ارزیابی و استعدادیابی حضور دارند که خودشان از بزرگان والیبال نشسته هستند. قطعاً این روند در آینده منجر به تشکیل یک تیم ملی خوب و یک جابه‌جایی نسل موفق در والیبال نشسته خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا