مقصد بعدی انصاری‌فرد کجاست؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم انصاری‌فرد پس از یک فصل بازی در تیم آتنی آاِک مورد توجه سرمربی جدید آرژانتینی این تیم قرار نگرفت و باید به فکر انتخاب تیمی جدید باشد. مهاجم ایرانی که سابقه بازی در دو تیم سرشناس دیگر شهر آتن یعنی پانیونیوس و المپیاکوس را دارد، در پی ادامه حضور در فوتبال یونان است.

هر چند کریم انصاری‌فرد پیشنهادهایی از فوتبال ترکیه دارد، اما مهاجم آاِک ترجیح می‌دهد تا در یونان بماند. او که همسر یونانی دارد تلاش می‌کند تا با تیمی در سوپرلیگ یونان به توافق برسد.

سایت اسپورت تایم یونان نیز درباره آخرین وضعیت کریم انصاری‌فرد نوشت: با نزدیک شدن به زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر انصاری‌فرد به شدت دنبال یافتن تیم جدیدی در سوپرلیگ یونان است. تا زمانی که انصاری‌فرد بازی نکند رؤیای بازی در جام جهانی از او دور خواهد شد. هرچند اخباری درباره پیوستن انصاری‌فرد به آترومیتوس منتشر شده، اما این تیم در پی مهاجمی متفاوت‌تر نسبت به این مهاجم ایرانی است.

بر اساس این گزارش، شاید کریم انصاری‌فرد برخلاف میل باطنی‌اش مجبور شود برای ادامه دوران حرفه‌ای خود به خارج از آتن برود. تیم اوفی یکی از گزینه‌های مهاجم ایرانی می‌تواند باشد. انصاری‌فرد ۳۲ ساله به خوبی از مشکلات خط حمله تیم اوفی آگاه است و حضور در این تیم راه حل خوبی برای او خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

حسینی: همدلی برگ برنده ما در جام جهانی است/ امیدوارم به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا