قسمت سوم سریال جیران حسن فتحی + زمان پخش و لینک دانلود

به گزارش برنا، قسمت ۳ سریال جیران به مرحله پخش و دانلود رسیده است. دانلود کامل قسمت سوم جیران، قسمت ۱۸ سریال خاتون، قسمت دوم فصل چهار جوکر و قسمت ۲۰ (آخر) نیسان آبی. امروز قصد معرفی یک سایت خوب و مطمین برای تماشای فیلم و سریال های جدید داریم. با کول دانلود همیشه به روز باشید. لذت تماشای آثار روز و سریال های جذاب نمایش خانگی. این سایت به زودی پخش فصل ششم سریال پیکی بلایندرز را نیز آغاز خواهد کرد!


  • قسمت ۳ سریال جیران


سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که پس از کش و قوس های فراوان و تاخیرهای پیاپی در پخش سرانجام آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد.


شما می توانید قسمت ۳ و همچنین سایر قسمت های سریال جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:


دانلود قانونی: قسمت سوم سریال جیران


موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟


زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.


چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟


امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی


در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟


قسمت نخست سریال جیران در جایی روایت می شود که ناصرالدین شاه، نخست وزیر بزرگ و نامی ایرانی یعنی امیرکبیر را کشته است و داستان در دروان پس از مرگ امیر روایت می شود. در سمت دیگر ماجرا در دهی دورافتاده شاهد زندگی آرام و بی جنجال سیاوش (امیرحسین فتحی) و خدیجه (پریناز ایزدیار) هستیم که این دو به شدت عاشق یکدیگر هستند ولی هنوز ازدواج نکرده اند. در یکی از این روزها که سیاوش از روستای خدیجه به روستای مادری خود می رود تا مادرش را برای خواستگاری خدیجه با خود بیاورد، شاه قصد شکار کرده و دقیقا از قضا در همین روستا ظاهر می شود. نتیجه کار این می شود که شاه خدیجه را دیده و وی را “جیران” نام گذاری می کند.


در قسمت دوم نیز داستان طبق انتظار پیش می رود. شاه تمایلات و خواسته های درونی اش را پیرامون عشق به خدیجه یا همان جیران، به سلمان می گوید و او را مامور می کند تا در حوالی تجریش و روستایی که جیران زندگی می کند دنبال فردی با مشخصات او باشد و خانواده اش را پیدا کند. در این میان کارشکنی های درباریان و افراد دخیل در حرم ناصرالدین شاه را شاهدیم که از یک سو، مادر شاه در پی سروسامان دادن به اوضاع شاه و گرفتن همسر جدید و اضافه کردن وی به حرمسرا است و از سوی دیگر نیز حتی ندیمه ها و کنیزک های ریز و درشت در فکر کارشکنی و نیات خود هستند. هنوز قضیه به گوش سیاوش نرسیده است و درست در زمانی که افراد گماشته و فرستاده شاه به روستای جیران رسیده اند این اپیزود به پایان می رسد. حال باید به اتفاق به تماشای قسمت ۳ جیران بنشینیم.


  • قسمت ۲ فصل ۴ سریال جوکر


سریال جوکر که از ۶ آذرماه و به کارگردانی احسان علیخانی و با اجرای سیامک انصاری آغاز به پخش کرد در حال حاضر موفق ترین سریال در حال پخش می باشد که با استقبال بسیار بالا روبرو شد. در این برنامه، تعدادی از چهره‌ های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یکدیگر رقابت می‌ کنند، اما چالش اصلی این‌ جاست که خودشان نباید بخندند. رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی ساخته شده است. برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. کارگردانی این سریال به گونه مشترک بر عهده احسان علخیانی و حامد میرفتاحی می باشد.


39


شما می توانید قسمت ۲ از فصل ۴ سریال جوکر را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:


لینک دانلود قانونی: قسمت دوم فصل چهارم جوکر


قواعد و موضوع جوکر چگونه است؟


مسابقه جوکر یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند. در این میان هر شرکت‌کننده‌ ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود. هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.


در فصل نخست این مسابقه امیر کاظمی , امیرمهدی ژوله , امین حیایی , بیژن بنفشه خواه , رضا نیکخواه , سام درخشانی , سهیل مستجابیان , هومن حاجی عبداللهی با یکدیگر به جدال پرداختند که در نهایت هومن حاجی عبدالهی و سهیل مستجابیان  به گونه مشترک برنده بازی بود.


فصل دوم نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت تا جایی که به ادعای بسیاری حتی از فصل نخست نیز موفق تر بود. در فصل ۲ وحید آقاپور , ایمان صفا , هومن برق نورد , شهرام قایدی , سپند امیر سلیمانی , بهنام تشکر , عباس جمشیدی و آرش نوذری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان هومن برق نورد , شهرام قایدی برنده بازی بودند.


فصل سوم ولی با حضور امیر غفارمنش , حمید لولایی , رضا شفیعی جم , سروش جمشیدی , سیاوش چراغی‌ پور , میرطاهر مظلومی , علی استادی, بابک نهرین برگزار شد.


حال به فصل چهارم جوکر رسیده ایم. طبق اخبار واصله در این فصل از این برنامه کمدی و طنز، فعلا حضور سیاوش مفیدی، شهاب عباسی، یوسف تیموری، پوریا پورسرخ، یوسف صیادی و مهران رجبی قطعی شده است.


  • قسمت  ۱۸ سریال خاتون


خاتون یک سریال تاریخی، عاشقانه که در بستر وقایع دوران برکناری رضا شاه و مشخصا شهریور ۱۳۲۰ روایت می شود. خاتون با بازی نگار جواهریان، داستانی زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌ کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌ اند.  پیشنهاد اکید داریم که این سریال بسیار خوش ساخت که حرف های زیادی برای گفتن دارد را از دست ندهید و دنبال کننده آن باشید.


نیم فصل نخست خاتون در مهرماه و با پخش قسمت هشتم به پایان رسید. گرچه استقبال از این اثر بی نهایت بالا بود ولی هواداران برای پخش نیم فصل دوم حدود ۳ ماه انتظار را پشت سر گذاشتند تا بالاخره از دی ماه قسمت نهم آغاز به پخش کرد.


شما می توانید قسمت ۱۸ و همچنین سایر قسمت های سریال پرطرفدار خاتون را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:


دانلود قانونی: قسمت ۱۸ سریال خاتون


داستان سریال خاتون درباره چه موضوعی است؟


قصه سریال «خاتون» از سال ۱۳۲۰ شروع می‌شود و داستان حول محور شخصیتی به نام «خاتون» با بازی نگار جواهریان می‌چرخد. همسر این کاراکتر «شیرزاد ملک» با بازی اشکان خطیبی شخصیتی نظامی است و «خاتون» از عملکرد ارتش در مقابل اشغال ایران توسط متفقین در جنگ جهانی دوم ناراحت است. در ادامه سریال، اتفاقاتی رخ می‌ دهد و وضعیت خانواده اصلی قصه در این دوران تغییراتی می‌کند. مهران مدیری نقش «جهانگیر روزبه» دایی «خاتون» را برعهده دارد. این کاراکتر که یک تاجر ثروتمند است و در هتل زندگی می‌کند، جزو شخصیت‌های مثبت سریال است و کاراکتری شوخ‌ طبع و خوش‌ مشرب دارد. «جهانگیر روزبه» که به عنوان «دایی جون انگلیسی» شخصیت «خاتون» معرفی شده، با انگلیسی‌ها و روس‌ها ارتباط دارد، اما جاسوس نیست و اتفاقا تا حدی نیز فرد وطن‌ دوستی محسوب می‌ شود. مهران مدیری تا به حال در سریال تاریخی بازی نکرده و حضور در «خاتون» تجربه تازه‌ ای در کارنامه اوست. علاوه بر این، نقشی که مدیری در سریال بازی کرده، ویژگی‌های متفاوتی نسبت به دیگر نقش‌ هایی دارد که تا به حال ایفا کرده است.


بازیگران خاتون را چه کسانی تشکیل داده اند؟


اشکان خطیبی در نقش «شیرزاد ملک» , بابک کریمی , بهناز جعفری در نقش «رعنا» , بیژن امکانیان , پژمان بازغی , رویا نونهالی , ستاره اسکندری , ستاره پسیانی در نقش «پروین» , سروش صحت , شبنم مقدمی در نقش «فخرالنسا» , غزل شاکری , مهران غفوریان در نقش «موسیو» , نگار جواهریان در نقش «خاتون» , هادی تسلیمی ، مهران مدیری در نقش «جهانگیر روزبه» ، میرسعید مولویان در نقش «رضا فخار» ، ضا بهبودی در نقش «دکتر بوکوفسکی» ، فرخ نعمتی در نقش «سرتیپ آریا» ، شاهرخ فروتنیان در نقش «فریدون خان» ، محمدرضا شریفی‌ نیا ، بانیپال شومون ، پانته‌ آ پناهی ها ،  مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ،  مهتاب ثروتی ،  صالح میرزاآقایی ، داریوش موفق،  مجید نوروزی،  علیرضا مهران به ایفای نقش پرداخته اند.


40


در قسمت های پیشین خاتون چه گذشت؟


در قسمت های گذشته دیدیم که یکی از این مسایل، احتکار و یا دزدیدن غلات ایران از سوی نیروهای بریتانیایی بود، در حالی که در کشور قحطی حکمفرما شده بود. رضا و دوستانش برخی از این محموله های غلات را از چنگ انگلیس ها در آورده و بین نیازمندان تقسیم می کردند. به این ترتیب بود که به گروه آن ها لقب، رابین هودی ها اعطا شد. تلاش های خاتون از یک سمت و فعالیت های گروه رابین هودی از طرف دیگر دو پرونده ای است که سرهنگ شیرزاد ملک که از رشت به تهران آمده است بر سر هر دو آن ها کار کند و مامور مستقیم دستگیری رضا و خاتون شود. در این میان به تازگی پدر خاتون که از چنگ زندان های بریتانیایی ها رها شده است، متوجه تغییر حالت های خاتون می شود. و خاتون نیز مجبور می شود که همه چیز را به پدرش بگوید. از فوت پسرش گرفته تا ماجرای طلاق از شیرزاد، تا حاملگی یا بهتر بگوییم تجاوز شیرزاد و زندان های شوروی و آشنایی با رضا فخار و… ولی پدر خاتون خیلی مسلط و با روی باز با خاتون برخورد می کند و خود را با این وجود حامی دخترش نشان می دهد و ضمن این رفتار و واکنش به وی ابراز اطمینان می کند که هر کاری در جهت کمک به خاتون و رضا خواهد کرد.


  • قسمت ۲۰ (آخر) سریال نیسان آبی


نیسان آبی به تهیه کنندگی: احسان ظلی پور ، نویسندگی: سعید دولتخانی و کارگردانی: منوچهر هادی، محصول ۱۴۰۰ است که برای پخش در مهرماه از وبسایت کول دانلود در نظر گرفته شده است. این سریال کمدی در هفته های گذشتهبه خوبی توانسته است که نبض مخاطبین را در دست گرفته و طرفداران بسیاری را پیدا کند. بنابر آمار رسمی کول دانلود، در بین همه ۶-۷ سریال در حال پخش نمایش خانگی فعلی، نیسانآبی با اختلاف و اقتدار توانسته است که لقب پرفروش ترین و محبوب ترین سریال را به خود اختصاص دهد. موفقیتی که بیش از هر چیز برای منوچهر هادی حایز اهمیت است، چرا که تا پیش از این و به ویژه پس از آینه بغل و رحمان ۱۴۰۰، وی چندین تجربه بد با دل و… در جذب مخاطبین داشت ولی به نظر می رسد که این بی اعتمادی ترمیم شده و باری دیگر وی توانسته است اثر پرفروشی را کارگردانی و تولید کند.


 


شما می توانید قسمت ۲۰ و همچنین سایر قسمت های سریال طنز و کمدی نیسان آبی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:


لینک قانونی: قسمت ۲۰ سریال نیسان آبی


41


داستان سریال نیسان آبی درباره چه موضوعی است؟


این سریال که درون مایه ای طنز و کمدی دارد، درباره «تی تی گل» زنی گیلانی است که به دلیل مشکلات و گذران زندگی مجبور می شود راننده نیسان شود ولی طی اتفاقاتی ثروتمند می‌ شود! همه ماجرا از صبح یک روز بهاری در شکرآباد شروع شد، جایی که جمشید قاسم پور از زندان آزاد شد و رضا خرسند هم بالاخره کار پیدا کرد. ولی یک اتفاق همه چیز را بهم ریخت…


این سریال قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.


بازیگران نیسان آبی را چه کسانی تشکیل داده اند؟


بهناز جعفری , جمشید هاشم پور , حسین یاری , سحر قریشی , علیرضا خمسه , مهران غفوریان , یکتا ناصر , یوسف صیادی , سیروس همتی , ایمان صفا , بهشاد شریفیان , غلامرضا نیکخواه , حسام نواب صفوی , آرش ظلی‌ پور , صفر کشکولی , علی مهربان , نیکی میربها , سانای امیرآبادی , آرین محمودی , سبحان هادی , طاها عبداللهی , رزا بیات , بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه , اسدالله یکتا , گیتی قاسمی


در قسمت های پیشین نیسان آبی چه گذشت؟


در قسمت های گذشته دیدیم که جمشید قاسم پور پس از استخدام آتوسا اسماعیلی به عنوان منشی گاوداری، دچار اتفاقات عجیبی می شود و از جمله این که رابطی که بین وی و آتوسا شکل می گیرد. این دو به شدت به یکدیگر نزدیک می شوند تا جایی که حاج آقا ستاری نیز متوجه این مساله می شود. و این ها همه در زمانی رخ می دهد که زری همسر جمشید در ترکیه رفته است تا خانه ای که رضا خرسند برای جمشید خریداری کرده است را تحویل بگیرد. در این میان دیری نمی گذرد که جمشید نیز به ترکیه می رود ولی با اصرار زری، آتوسا را نیز مجبور می شود که با خود ببرد. یک اشتباه مهلت و مرگبار که زری با دست خودش به زندگی زناشوییش می زند. در بدو ورود جمشید و آتوسا به ترکیه و سکونت در آپارتمان مذکور، زری متوجه مسایلی می شود و در واقع شک و تردید هایی به آتوسا می کند ولی این مسایل کافی نیست. تا این که در یکی از روز ها …. حال باید دید که در قسمت جدید نیسان آبی چه اتفاقاتی خواهد افتاد و ما با چه مسایلی روبرو خواهیم شد.


  • سریال ارباب حلقه ها در راه است


«ارباب حلقه‌ ها» نوشته «جی.آر.آر. تالکین» از معروف‌ترین مجموعه رمان‌های ادبیات انگلیسی‌ است. «پیتر جکسون» با روی پرده آوردن دنیای «تالکین» به شهرت بین‌المللی این نویسنده افزود . «تاکلین» در «ارباب حلقه‌ها» به انگلیس کهن و قصه‌های فولکلور اسکاندنیاوی نقب زده و جهانی را خلق کرده که روح ماجراجویی خوانندگان ادبیات تخیلی معاصر را راضی می‌کند. در فصل اول ارباب حلقه ها وقایع هزاران سال قبل از ماجراهای ارباب حلقه‌ ها و هابیت جریان دارد. تماشاگران در این سریال به عصری سفر خواهند کرد که در آن، قدرت ‌های بزرگی پدیدار شده، قلمروها صعود و سقوط کرده ‌اند، قهرمانان غیرمنتظره ‌ای تحت آزمایش قرار گرفته ‌اند و مخوف‌ ترین شرور دنیای تالکین درصدد غرق کردن دنیا در تاریکی بوده است.


فیلمبرداری فصل اول گران ترین سریال تاریخ (دوشنبه، ۱۱ امرداد ۱۴۰۰) در نیوزیلند به پایان رسید. این سریال که بسیاری انتظارش را می کشیدند، از تابستان سال آینده پخش خواهد شد. صرف نظر از میزان استقبال فصل اول، برای فصل دو نیز تمدید شده است و قطعا ساخته خواهد شد. ارباب حلقه‌ها از تاریخ مقرر به صورت هفتگی در سرویس استریم پرایم ویدیو پخش خواهد شد.


42


 در این سریال محبوب و تماشایی نازنین بنیادی, رابرت آرامایو, اووین آرتور, تام باج, موروید کلارک, اسماعیل کروز کوردووا, اما هورواث, مارکلا کاوانا, جوزف مال, تایرو موهافیدین, سوفیا نام‌وت, مگان ریچاردز, دیلن اسمیت, چارلی ویکرز, دنیل ویمن, سینتیا رابینسون, ماکسیم بالدری, ایان بلک‌برن, کیپ چپمن, آنتونی کرام, ماکسین کانلیف, تریستان گراول, سر لنی هنری, توسیتا جایاسوندرا, فابین مک‌کالم, سایمون مرلز, جف مورل, پیتر مولان, لوید اوون, آگستس پرو, پیتر تیت, الکس تارانت, لیون وادهام, بنجامین واکر و سارا زوانگوبانی به عنوان بازیگر حضور دارند.


جهت دانلود این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:


دانلود سریال ارباب حلقه ها


منبع: کول دانلود


انتهای پیام/ 

اسامی منتخبان قرعه کشی خودرو فردا اعلام می‌شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا