کولوسکوف: فیفا و یوفا از لهستانی‌ها پیروی نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویچیسواو کولوسکوف در واکنش به تصمیم اتحادیه فوتبال لهستان برای ارسال نامه‌ای به یوفا جهت انتخاب زمین بی‌طرف به جای مسکو برای بازی با روسیه در چارچوب مرحله نیمه نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: زمانی روسیه جمهوری‌های آبخازیا و اوستیای جنوبی را به رسمیت شناخت، اما هیچ تحریمی از سوی جامعه جهانی فوتبال وجود نداشت.

نایب رئیس پیشین فیفا افزود: در فوتبال جنگی نیست. ما به دونتسک و لوهانسک رفتیم تا از مردم دفاع کنیم. بنابراین خواسته لهستانی‌ها برای انتقال بازی با روسیه از مسکو به زمین بی‌طرف مزخرف است. ابتدا انگلیسی‌ها می‌خواستند فینال لیگ قهرمانان اروپا در سن‌پترزبورگ را از ما بگیرند و اکنون لهستانی‌ها می‌خواهند بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را به کشور دیگری انتقال دهند. بازیکنان فوتبال باید به جای سیاست درگیر فوتبال باشند. در یوفا و فیفا هیچکس حتی به این موضوع فکر هم نمی‌کند. آنها از لهستانی‌ها پیروی نخواهند کرد.

تیم ملی فوتبال روسیه ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۱) در یکی از دیدارهای گروه B مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا در مسکو باید از لهستان میزبانی کند. در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ملی سوئد و جمهوری چک رو در روی هم قرار می‌گیرند. برنده این دو بازی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد تا تیم فاتح راهی جام جهانی شود.

انتهای پیام/

موافقت AFC با آیین‌نامه صدور مجوز باشگاهی ایران/ اعلام زمان نتیجه صدور مجوز حرفه‌ای
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا