ربیعی: ما و آلومینیوم ارزش حضور در لیگ برتر را می‌دانیم/ باید کمی پخته‌تر عمل کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: دقایقی پیش باخبر شدم پدربزرگم به رحمت خدا رفته است. شرایط روحی مساعدی ندارم و برای احترام به شما خبرنگاران، به این نشست خبری آمدم. از این موضوع بسیار ناراحت هستم،‌ اما این هم اتفاقی است که برای همه رخ می‌دهد. پدربزرگم خاطرات بسیار خوبی برای ما ساخته است و امیدوارم روحش قرین رحمت باشد.

وی راجع به تیم آلومینیوم اراک گفت: احترام زیادی برای شهر اراک و مردم عزیز این شهر قائلم. افتخار داشتم در مقطعی در اراک کار کنم و جز احترام و ادب، از مردم این شهر ندیدم. تیم وزین آلومینیوم، بازیکنان، مدیران و مربیان این تیم احترام زیادی نزد ما دارند و از صمیم قلب، برای آنها در مسیرشان آرزوی توفیق می‌کنم. دو تیم با هم به لیگ برتر راه یافتند و در دو سال اخیر، از اعتبار فوتبال خودشان دفاع کردند.

وی با بیان اینکه خطیبی و مدیران باشگاه آلومینیوم شرایط خوبی برای این تیم در سال‌های اخیر مهیا کرده است، تصریح کرد: امیدوارم این مسابقه برای دو تیم، سلامتی به همراه داشته باشد و بازیکنان مصدوم نشوند. همچنین تماشاگران هم بازی تماشاگرپسندی از مس و آلومینیوم ببینند.

 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد دلیل عملکرد خوب مس و آلومینیوم در لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: یکی از دلایل این موضوع،‌ ثبات مدیریتی و فنی است. همچنین در سالی که دو تیم به لیگ برتر صعود کردند، لیگ دسته اول فصل باکیفیتی داشت و اکنون بیشتر از ۵۰ درصد ترکیب اصلی ما، همان سال در لیگ یک بازی می‌کردند که اتفاق خوبی است. همین شرایط در آلومینیوم هم وجود دارد. بازیکنان دو تیم سختی زیادی کشیدند که خودشان را در لیگ برتر اثبات کنند.

فغانپور: موسوی می‌تواند به کارش در فدراسیون فوتبال ادامه بدهد/ نیازی به پول‌های بلوکه شده نداریم!
هم اکنون بخوانید

ربیعی، ادامه نتایج درخشان مس رفسنجان و آلومینیوم را کاری دشوار دانست و عنوان کرد: هر دو تیم حسرت بلندمدتی برای صعود به لیگ برتر کشیده بودند و ارزش این حضور را می‌دانند. باید بپذیریم هر دو تیم، سال دوم حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و برای باشگاهداری در لیگ برتر باید کمی پخته‌تر شوند. مس و آلومینیوم در این مسیر در حرکت هستند و این می‌تواند نویدبخش استمرار درست تیم‌های ریشه‌دار،‌ اصیل و با طرفداران محترم، برای آینده فوتبال کشور باشد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا