مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: مجوزها را می‌گیریم و فکری روی نیمکت می‌نشیند/ اختلاف زیادی با تیم‌های بالاتر از خود نداریم

هدایت یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: شرایط خوبی نداریم، اما باید دست به دست هم بدهیم و کاری کنیم که شرایط نرمال شود. محمود فکری بازیکن بزرگی بوده است که نفت را به لیگ برتر آورد و فصل گذشته هم تیم را در لیگ برتر حفظ کرد. شرایط ما به گونه‌ای بود که گزینه‌ای را به‌عنوان سرمربی معرفی کنیم که کاستی‌های ما را بداند و شناخت کافی از نفت مسجدسلیمان داشته باشد.

نفت با یک پیروزی در جدول بالا می‌آید
وی در واکنش به انتقاد فکری به وضعیت بسته شدن تیم نفت مسجدسلیمان در ابتدای فصل تصریح کرد: بازیکنان از لحاظ کیفی نفرات بدی نیستند و شاید با توجه به جدول لیگ برتر گفته می‌شود آنها کیفیت لازم را ندارند. باید از لحاظ روانی روی بازیکنان کار کنیم تا آنها مهیای نیم‌فصل دوم شوند. کسب امتیاز در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود و تلاش مسئولان شهری، اعضای هیئت مدیره، مربیان، بازیکنان و هواداران بر این است که شرایط نفت را بهبود ببخشیم. اختلاف امتیازی زیادی با تیم‌های بالاتر از خودمان نداریم و با یک پیروزی می‌توانیم در جدول بالا بیاییم.

بر مبنای پولی که داریم، بازیکن می‌گیریم
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد فعالیت نقل‌وانتقالاتی این باشگاه خاطرنشان کرد: پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته است، اما قطعاً آن را باز می‌کنیم. تعدادی پرونده انضباطی داریم که باید به آنها سر و سامان بدهیم. بر مبنای پولی که داریم، به دنبال جذب بازیکنان موردنظر فکری هستیم و تلاش خود را می‌کنیم. با بازیکنان و مربیان سال‌های گذشته نفت مذاکره می‌کنیم تا پنجره باشگاه باز شود.

ادعای رسانه یونانی؛ ترابی در انتظار تماس تیم‌های یونان!
هم اکنون بخوانید

مجوزها را می‌گیریم و مشکلی خاصی نداریم
یزدی راجع به اینکه مدیران نفت مسجدسلیمان حق امضا ندارند، به تسنیم گفت: یک بار از من پرسیدند که چرا نفت مسجدسلیمان اینقدر‌ تغییر مدیریتی دارد و من گفتم مگر استقلال و پرسپولیس تغییرات کمی دارند؟ این مسئله، معضل کل فوتبال ماست و اعضای پیشین هیئت مدیره، زحمات خود را کشیده‌اند. اکنون تغییراتی ایجاد شده که آنهم فرآیند زمانی خود را دارد. ما مجوزهای لازم را می‌گیریم و مشکل خاصی نداریم. در سال‌های گذشته هم همین فرآیند طی شد.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان , محمود فکری ,

فکری مقابل سپاهان روی نیمکت می‌نشیند
وی درباره اینکه رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ اعلام کرد باشگاه نفت هنوز قرارداد محمود فکری را به این سازمان نفرستاده است، عنوان کرد: تغییرات مدیریتی در زمان لازم به فدراسیون ارسال نشد و به همین خاطر قرارداد فکری را به سازمان لیگ نفرستادیم. مشکل خاصی وجود ندارد و در حال انجام کارهای مربوطه هستیم. مطمئن باشید فکری در دیدار هفته هفدهم مقابل سپاهان روی نیمکت ما می‌نشیند.

مرفاوی تمایلی به حضور در نفت نداشت؛ درخواستی برای حضور رمضانی مطرح نشد
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه گفته شد صمد مرفاوی و سعید رمضانی همراه با فکری به این باشگاه می‌آیند، بیان کرد: مرفاوی تمایلی به حضور در مجموعه نفت مسجدسلیمان نداشت و حضورش در تیم ما منتفی شد. فکری تاکنون درخواستی برای حضور رمضانی در باشگاه نداشته است که اگر چنین درخواستی کند، آن را بررسی می‌کنیم.

امیدوارم با کرار به جمع‌بندی برسیم
یزدی در مورد وضعیت کرار جاسم که درخواست جدایی‌اش از نفت مسجدسلیمان را ارائه کرده بود، اظهار داشت: کرار با ما قرارداد دارد و در خدمت او هستیم. امیدوارم با یکدیگر به جمع‌بندی برسیم و این بازیکن به ما کمک کند؛ مگر اینکه کادر فنی از عملکرد کرار رضایت نداشته باشد. فکری به ما لیست خروجی نداده و جاسم هنوز بازیکن ماست.

بوندس‌لیگا| پیروزی آسان یاران آزمون برابر آرمینیا بیلفلد/ زور گلادباخ به گرگ‌‌ها نرسید
هم اکنون بخوانید

بازیکنان ما تا پایان فصل قرارداد دارند
«آیا زور باشگاه نفت مسجدسلیمان به باشگاه‌های متمولی که تمایل به جذب بازیکنان نفت MIS دارد، می‌رسد یا خیر؟»، وی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: قرارداد بازیکنان ما تا پایان فصل است و اگر برای آنها رضایتنامه صادر نکنیم،‌ در جمع ما می‌مانند. ممکن است تیم‌های دیگر به دنبال جذب بازیکنان ما باشند که تلاش می‌کنیم آنها را حفظ کنیم. باشگاه‌های دیگر بدانند این بازیکنان اکنون با باشگاه نفت قرارداد دارند و در خدمت این نفرات خواهیم بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا