یزدانی: در استقلال به مشکلات و بدبختی عادت کرده‌ایم و یک زمین خوب نداشته‌ایم/ کنعانی‌زادگان را نمی‌بخشم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش یزدانی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل پیکان در جام حذفی اظهار داشت: بازی سنگینی داشتیم و خدا را شکر پیروز شدیم. پیروزی در جام حذفی مهم است و پیکان تیم خوبی بود.

وی در مورد شرایط استقلال پس از تعطیلی مسابقات لیگ تصریح کرد: تیم ما ریتم گرفته بود، اما وقفه لیگ برتر باعث شد از ریتم خارج شویم. در این دو بازی پیروز شدیم و ان‌شاءالله به وضعیت خوب برگردیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال با انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه‌های انقلاب کرج و شهدای شهر قدس خاطرنشان کرد: برای فوتبال ایران که یکی از قدرت‌های آسیاست، بد است که دو بازی را روی زمین‌های نامناسب برگزار کردیم. در این زمین‌ها کیفیت بازی‌ها و پاس‌ها پایین می‌آید.

 

یزدانی درباره شرایط روحی نامطلوبش پس از بازی‌های تیم ملی و اخراج خود در دیدار با هوادار گفت: ناراحت بودم، اما در آن مسابقه عملکرد خوبی داشتم. در صحنه اخطار دوم می‌خواستم به حریف لطف کنم و توپ را بیرون بزنم. با این حال توپ را وسط انداختم و ناجوانمردانه اخراج شدم! ناراحتی من موقت و طبیعی بود، اما الان شرایط روحی خوبی دارم.

یزدانی در مورد دفاع فرهاد مجیدی از او پس از دیدار با هوادار اظهار داشت: دل آقا فرهاد پُر بود که آن صحبت‌ها را مطرح کرد. عده‌ای از آب گِل‌آلود ماهی می‌گیرند و حتی سرپرست تیم ملی به من گفت چرا این صحبت‌ها را کردی که من گفتم چنین حرفی نزدم. من همیشه به مربیان تیم ملی احترام گذاشته‌ام.

کشتی آزاد انتخابی جام تختی| نفرات برتر مشخص شدند
هم اکنون بخوانید

وی درباره مشکلات باشگاه استقلال عنوان کرد: می‌‌دانید در چند سال اخیر چقدر مشکل داشتیم و به مشکلات و بدبختی عادت کرده‌ایم. با حضور آجورلو شرایط امسال استقلال بهتر از سال‌های گذشته است، اما هنوز مشکلاتی داریم. در مدت پنج ماه ممکن نیست اتفاق خاصی بیفتد، اما تصمیم گرفته‌ایم مشکلات را رسانه‌ای نکنیم. سختی‌های زیادی کشیدیم و تحمل این سختی‌ها به مدت یک سال دیگر ضرری ندارد.

مدافع استقلال با اشاره غیرمستقیم به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: وقتی حریفان یک تمرین خوب نمی‌کنند، می‌گویند زمین ما خوب نیست. در سه سالی که در استقلال بوده‌ام، برای یک جلسه تمرین هم زمین خوب نداشتیم. شاید آنها تحمل این مسائل را نداشته‌اند و این مشکلات را ندیده‌اند. تلاش کردیم وحدت خود را حفظ کنیم و به تیم ضربه نزنیم. امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم.

یزدانی در مورد وضعیت سربازی خودش تصریح کرد: در این باره بعداً صحبت می‌کنم. خیلی‌ها حرف‌های زیادی می‌زنند و در فوتبال کسی دوست و دشمنش را نمی‌شناسد. حتی گفتند من متولد ۶۹ هستم و حالا کارت ملی خودم را همیشه همراهم دارم تا هر کسی بخواهد، نشانش بدهم. مطمئن باشید در استقلال می‌مانم.

وی درباره اینکه گفته شد او باعث ایجاد حاشیه برای محمد حسین کنعانی‌زادگان شده است، گفت: نمی‌خواهم خودم را با او مقایسه کنم و همه چیز مشخص است. هیچ‌وقت کنعانی‌زادگان را نمی‌بخشم و رفتار او ناجوانمردانه بود. کس دیگری کارها را کرد و همه چیز را گردن من انداختند. کنعانی‌زادگان رفیق من نبوده است و نخواهد بود. او و دوستانش کار زشتی کردند که اسم مرا وسط انداختند. هواداران پرسپولیس همیشه با من خصومت دارند و من به آنها احترام گذاشته‌ام. با این حال هواداران را می‌بخشم، اما کنعانی‌زادگان را نه. به آبرویم توهین شد و کنعانی‌زادگان را به خدا واگذار می‌کنم. چند سال پیش به هواداران پرسپولیس توهین کردم و ۱۰ بار عذرخواهی کردم.

خبرنگار ایتالیایی: جام‌های جهانی روسیه و قطر قابل مقایسه نیستند
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا