فرهاد مجیدی رسماً سرمربی «اتحاد کلباء» امارات شد + عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر اعلام رسمی باشگاه «اتحاد کلباء» امارات؛ فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی و پیشین تیم فوتبال استقلال برای یک فصل هدایت زرد و مشکی‌پوشان را برعهده گرفت. مجیدی که موفق شد در فصل اخیر، تیم فوتبال استقلال را بدون شکست به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند، پس از آخرین بازی این تیم و بالا بردن جام قهرمانی اعلام کرد که قصد دارد از جمع آبی‌پوشان جدا شده و بار دیگر به امارات بازگردد؛ این بار به عنوان سرمربی. در نهایت هم اخباری مبنی بر سپردن سکان هدایت تیم اتحاد کلباء به مجیدی مطرح شد و حالا این باشگاه اماراتی رسماً این موضوع را تأیید و اطلاع‌رسانی کرده است.

باشگاه اتحاد کلباء در این باره اعلام کرد: «مدیریت باشگاه فوتبال اتحاد کلباء بر اساس پیشنهاد کمیته فنی این باشگاه به سرپرستی محمد عبدالله الذابی، عیسی بوسیم مربی و عادل محمد، مشاور فنی، برای فصل آینده با فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی قرارداد بست. مجیدی از اسفند ماه گذشته زیر ذره‌بین کمیته فنی بوده و نتایج و عملکرد فنی او به طور مداوم مورد پیگیری قرار گرفته تا در نهایت نظر روی او قطعی شده است».

این باشگاه همچنین با انتشار عکسی از مجیدی نوشت: «به قلعه ببر خوش آمدی».

عیسی بن‌هویدن، سخنگوی باشگاه فوتبال اتحاد کلباء در این باره اظهار داشت: فرهاد مجیدی سابقه برجسته‌ای دارد. همچنین علاوه بر مجیدی، در روزهای آینده اسامی چند بازیکن خارجی که تحت بررسی کمیته فنی قرار دارند نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

هوای تهران برای گروه‌های حساس «ناسالم» شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 13 =

دکمه بازگشت به بالا