جزئیات قرارداد اسپانسری بارسلونا با اسپاتیفای

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا که در دوره بحرانی به لحاظ مالی به سر می‌برد، به دنبال تأمین منابع مالی جدیدی است و جذب اسپانسرهای جدید یکی از این راه‌حل‌ها است. «رادیو کاتالونیا» خبر داد؛ باشگاه بارسلونا امتیاز حق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ را به «اسپاتیفای» که یکی از بزرگترین سرویس‌های پخش موسیقی در جهان است، خواهد داد. این کمپانی سوئدی به مدت سه سال این امتیاز را در اختیار خواهد داشت و نام ورزشگاه خانگی بارسلونا به «ورزشگاه اسپاتیفای کمپ نو» تغییر خواهد یافت.

بر اساس گزارش‌های نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ ارزش بسته قرارداد اسپانسری اسپاتیفای با بارسلونا به ازای هر فصل ۷۵ میلیون یورو است که شامل حق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ، اسپانسری پیراهن‌های اصلی و تمرین تیم‌های مردان و زنان این باشگاه می‌شود. قرارداد اسپانسری دو کمپانی «راکوتن» و «بِکو» با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و اسپاتیفای می‌تواند از تابستان آینده به عنوان اسپانسر جدید این باشگاه کارش را آغاز کند. در حال حاضر راکوتن ۵۵ میلیون یورو به عنوان حق اسپانسری به بارسلونا می‌پردازد.

«اسپورت» خبر داد؛ اسپاتیفای به ازای هر فصل ۶۰ میلیون یورو بابت حق اسپانسری پیراهن تیم اصلی بارسا، ۵ میلیون یورو بابت اسپانسری پیراهن تمرینی تیم اصلی، ۵ میلیون یورو بابت اسپانسری پیراهن تیم زنان این باشگاه و ۵ میلیون یورو بابت امتیاز حق نامگذاری ورزشگاه پرداخت خواهد کرد. وقتی هم که بازسازی ورزشگاه نوکمپ به پایان برسد، به ازای هر فصل ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو بابت حق نامگذاری ورزشگاه پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/

لیگ برتر والیبال زنان| پیروزی خودروسازان در بازی نخست نیمه‌نهایی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا