معرفی هیات داوران «رادیوتئاتر» و «دگرگونه‌های اجرایی» جشنواره تئاتر فجر

هیات داوران در دو بخش «دیگر‌گونه‌های اجرایی» و «رادیو – تئاتر» چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.


به گزارش ایلنا، حسین توازنی‌زاده، امیر راد و محمودرضا رحیمی، به عنوان داوران بخش «دیگرگونه‌های اجرایی» و ایوب آقاخانی، جواد پیشگر و  فریدون محرابی به عنوان داوران بخش رادیو تئاتر دوره چهلم جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.


در بخش «دیگرگونه‌های اجرایی»؛


 حسین توازنی‌زاد نویسنده و کارگردان تئاتر است. از جمله آثار او نویسندگی و کارگردانی نمایش «پروانه»، کارگردانی نمایش«ارس» ، « عاشقانه‌ای در دل معماری» و چندین اثر نمایشی دیگر است.


امیر راد کارشناس رشته نقاشی از دانشگاه تهران است.  دبیر هنری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را در کارنامه خود دارد.


محمودرضا رحیمی بازیگر، کارگردان، مدرس و مولف در حوزه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون است. او دارای کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس و دارای نشان درجه یک هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.


در بخش «رادیوتئاتر»؛ 


ایوب آقاخانی بازیگر، کارگردان و صداپیشه رادیو؛ دارای کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس است. او فعالیت رادیویی را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است.


جواد پیشگر از پیشکسوتان حوزه صدا در رادیو ، بازیگر و صداپیشه است؛ از جمله آثار او کارگردان مجموعه رادیویی «امیرارسلان نامدار»، نمایش رادیویی «پازل» و چندین و چند نمایش رادیویی دیگر است.


فریدون محرابی دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینماتئاتر است. فعالیت او در زمینه های بازیگری، کارگردانی رادیویی و بازیگری تلویزیون و سینما است.

آغاز اجرای «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» با ۱۱ بازیگر نابینا و کم بینا
هم اکنون بخوانید


چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود و اخبار آن در سایت fitf.ir در دسترس است.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا