هم‌افزایی و وحدت امروز جامعه اطلاعاتی، باعث ناامیدی دشمنان و خشنودی مسئولین و مردم است

وزیر اطلاعات در جمع نمایندگان طلاب و فضلا گفت: امروز همُّ و غمِّ دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است تا سفره مردم بزرگتر و رنگین‌تر گردد.


به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در جمع نمایندگان طلاب و فضلا گفت: امروز همُّ و غمِّ دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است تا سفره مردم بزرگتر و رنگین‌تر گردد.


 وزیر اطلاعات در مجمع عمومی نمایندگان طلاب که در سالن جلسات جامعه مدرسین قم برگزار شد، اظهار داشت: این دولت وارث مشکلاتی است که از گذشته به ارث رسیده و در کنار آن، دشمنی‌های آمریکا، اسرائیل و … فشارهای مضاعفی را بر ملّت بزرگ ایران تحمیل کرده که دولت تمام تلاش و همت خود را بکار خواهد گرفت تا مشکلات مردم حل شود. 


وی ادامه داد: دشمن در افغانستان، عراق، سوریه و … وارد شده و فتنه‌ای مثل داعش را راه انداخت تا به ایران آسیب برساند و تمام امکانات و توانمندی‌های خود را بسیج کرده‌اند تا فشار حداکثری را وارد نمایند. 


وزیر اطلاعات بیان داشت: امروز، «دشمنی دشمن» و «فتنه‌گری فتنه‌گران داخلی» دست به دست هم داده تا برای مردم هزینه‌هایی را ایجاد کنند؛ امّا با راهبری‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و اقتدار ایران اسلامی، موقعیتی برای کشور فراهم شده که در منطقه و دنیا بی‌نظیر است. 


خطیب ابراز داشت: یکی از مؤلفه‌های قدرت ایران اسلامی، مردم ما هستند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند؛ اما مطالبه‌گر هم هستند و باید برای رفع مشکلات آنان تلاش کرد. 

دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با سرلشکر سلامی
هم اکنون بخوانید


وی خاطرنشان کرد: امروز افتخار ما این است که نیروهای مسلح ما دارای اقتداری هستند که این اقتدار، حرف اول را در منطقه زده و کسی نمی‌تواند گوشه چشمی نسبت به این سرزمین داشته باشد. 


وزیر اطلاعات تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرأت اقدام علیه منافع آمریکا را نداشت؛ اما ایران اسلامی هیمنه آنان را درهم شکست. 


خطیب بیان داشت: محور مقاومت پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی ایران است و محور مقاومت، رژیم صهیونیستی و آمریکا را در منطقه با ذلّت روبرو کرده است. 


وی اظهار داشت: از دیگر مؤلفه‌های قدرت بزرگ در کشور، سرکار آمدن دولت انقلابی، ولایی و جهادی است که شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی می‌باشد تا از مشکلات مردم بکاهد. 


وزیر اطلاعات ابراز داشت: امروز همُّ و غمِّ دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است تا سفره مردم بزرگتر و رنگین‌تر گردد. 


خطیب اظهار داشت: امروز در فروش نفت و تأمین ارز با همه تحریم‌های بانکی به لطف الهی و همت مسئولان و همراهی مردم، موفقیت‌های خوبی به دست آورده‌ایم.


وی ابراز داشت: اختلاف نظر لازمه یک دولت پویاست؛ اما رئیس دولت، نظر واحد را اعلام خواهد کرد تا شاهد روند ثابت در تصمیمات کشوری باشیم. 


وزیر اطلاعات گفت: بهبود روابط با کشورهای منطقه و دنیا از برنامه‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است و بدنبال گسترش روابط و بهبود وضعیت در موضوعات گوناگون هستیم. 


خطیب درخصوص مذاکرات وین تصریح کرد: خوشبختانه هیأت ایرانی در وین با عزت حضور داشته و از حقوق ملّت دفاع می‌کند. 

دیدار اولیانوف و مورا در حاشیه مذاکرات وین
هم اکنون بخوانید


وی یادآور شد: هماهنگی و وحدت خوبی میان سران قوا، دولت، مجلس و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی وجود دارد و دشمن در تلاش است تا خدشه‌ای به این وحدت و تعامل وارد نماید.


وزیر اطلاعات با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: این سفر ارزشمند و راهبردی، موقعیت‌های بهتری را برای جمهوری اسلامی فراهم خواهد داشت. 


خطیب ابراز داشت: انتظاری که رهبری معظم انقلاب، دولت و مردم از حوزه‌های علمیه دارند، جهاد تبیینی و روشنگری و مقابله با جنگ‌های ترکیبی و ادراکی است که دشمنان علیه ملّت تدارک دیده‌اند.


وزیر اطلاعات در پایان گفت: هم‌افزایی و وحدتی که امروز در مجموعه جامعه اطلاعاتی بوجود آمده است، باعث ناامیدی دشمنان، معاندین و فتنه‌گران و خشنودی مسئولین نظام و مردم شده است.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا