چطور دیوارها را برای بازی کودکان ایمن کنیم؟

به گزارش برنا، ایمنی و جلوگیری از آسیب یکی از دغدغه های جدی والدین است. افتادن و برخورد به دیواره ها در حین تحرک و بازی دو عامل اصلی آسیب دیدگی کودکان است. دیوارپوش مهدکودک برای ایمن سازی دیوارها  و تامین امنیت کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. دیوارپوش طرحدار مهدکودک در طرح ها و رنگ های شاد و متنوع تولید و عرضه می گردد. والدین هنگامی که کودکان خود را به مهدکودک ها می سپارند همواره دغدغه سلامت و امنیت آنها را در ذهن خود دارند. استفاده از دیوارپوش های طرحدار علاوه بر تامین امنیت کودک، برای رفع دغدغه های والدین نیز بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. فضاهایی نظیر مهدکودک یا بازی با وسایلی مانند تاب و سرسره پارکی ، الاکلنگ و سایر وسایل بازی امکان مناسبی برای شادی و لذت بردن کودک از محیط اطراف به شمار می رود. به هر میزان که این محیط ایمن سازی شده باشد، به همان میزان مورد استقبال و توجه والدین نیز قرار می گیرد. استفاده از رنگ های شاد و متنوع می تواند در روحیه کودکان، در هنگام استفاده از این محیط ها تاثیر زیادی بگذارد. به کمک دیوارپوش طرحدار مهدکودک این امر به خوبی میسر شده است. در ادامه به بررسی دو محصول بسیار کاربردی برای ایمن سازی فضای بازی کودک می پردازیم. 


خصوصیات ایمنی دیوارپوش کودک


دیوارپوش طرحدار مهدکودک، یکی از ملزومات لازم و ضروری برای محیط های مهدکودک به شمار می رود. جنس دیوارپوش مهدکودک از فوم پلی اتیلن می باشد. استفاده از این دیوارپوش ها به دلیل خاصیت ضربه پذیری بالا، در صورت برخورد کودک، هیچ گونه آسیبی به بدن وارد نمی کند. طرح ها و رنگ های مورد استفاده در این نوع دیوارپوش ها علاوه بر تاثیر گذاری بر رشد فکری و عاطفی کودک، زمینه ساز قدرت تخیل و بروز خلاقیت در کودک می شود. رنگ و طراحی محیط با رفتار و خلق و خوی کودک رابطه مستقیم دارد. این دیوارپوش ها در صورت کثیفی و به منظور رعایت اصول بهداشتی به راحتی قابلیت شستشو و نظافت را دارند. از مزایای دیوارپوش طرحدار مهد کودک، کیفیت بالا، کاملا بهداشتی، قابلیت ضربه پذیری بالا، عدم وجود لبه های تیز و خراش دار و قیمت مناسب را می توان عنوان کرد. 

جی‌میل به ابزارهای کاری بیشتری مجهز شد
هم اکنون بخوانید


دیوارپوش مهدکودک + شرکت بازی آفرین


فوم ضربه گیر کف 


کفپوش طرحدار اتاق کودک نوعی از تاتامی دارای خاصیت ارتجاعی و ضربه پذیری بالا می باشد که با هدف  کاهش و کنترل صدمات احتمالی به اندام کودکان است. کفپوش طرحدار اتاق کودک، با بکارگیری رنگ ها و طرح های متنوع علاوه بر جذب کودک برای استفاده از آن، ترکیب رنگ های بکار رفته در این نوع کفپوش زیبایی و جلوه خاصی به فضای مورد نظر می دهد. این کفپوش ها فاقد لبه های تیز و خطرناک برای استفاده کودک می باشند و با سفارش و خرید آن، والدین از لحاظ تامین سلامت کودک آسوده خاطر خواهند بود. کفپوش طرحدار اتاق کودک به راحتی نصب و راه اندازی می شود. لبه های پازلی شکل موجود در این نوع کفپوش، به آسانی در هم قرار گرفته و مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل رعایت اصول بهداشتی این کفپوش به راحتی قابلیت نظافت و شستشو را دارد. همچنین به دلیل طرحی منحصر به فرد این محصول، قابلیت استفاده از هر دو طرف کفپوش امکان پذیر می باشد. مواد بکار رفته در این نوع کفپوش کاملا بهداشتی و سازگار با پوست کودک است و هیچ گونه خطری با خود به همراه ندارد. از ویژگی های بارز این محصول، ضد آب بودن آن می باشد. نصب و جابجایی کفپوش به راحتی انجام می گیرد و در هر فضایی که مد نظر بود، قابلیت استفاده را دارد.


دیوارپوش مهدکودک + شرکت بازی آفرین


یکی از اصول مهمی که در کفپوش طرحدار اتاق کودک و همینطور دیوارپوش طرحدار مهدکودک باید توجه ویژه به آن شود، کیفیت محصول می باشد. نظر به اینکه در موضوع کودکان حساسیت هایی همواره مد نظر قرار دارد، محصول مربوطه باید از مواد اولیه استاندارد و مناسب تولید شده باشد. چرا که به دلیل پوست حساس کودک، اگر این اصل در نظر گرفته نشود، ممکن است موجب ایجاد مشکلات پوستی برای کودک گردد. مورد مهم دیگر که باید در این محصولات لحاظ شود، ضخامت مناسب آن است، که این مورد هم در کنترل آسیب ها به کودک بسیار حایز اهمیت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه ایمن سازی فضای کودک می توانید با مشاورین شرکت بازی آفرین تماس بگیرید. 

جزئیات پیش فروش ایران خودرو اعلام شد_فروردین1401
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا