صلاح: می‌خواهم در لیورپول بمانم اما تصمیم با مدیران باشگاه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد صلاح که قرارداد فعلی‌اش با لیورپول در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد، در گفت‌وگو با نشریه «GQ» درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: می‌خواهم در لیورپول بمانم اما این به من بستگی ندارد. به مدیران باشگاه گفته‌ام که چه می‌خواهم. من چیز احمقانه‌ای نمی‌خواهم. عاشق هواداران و باشگاه لیورپول هستم اما من وضعیت خودم را به مدیران باشگاه گفته‌ام و حالا تصمیم با آنها است.

ستاره مصری سرخپوشان مرسی‌ساید که در حال حاضر تیم ملی فوتبال مصر را در مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱ (مسابقاتی که با یک سال تأخیر به خاطر شرایط کرونایی در قاره سیاه برگزار می‌شود) همراهی می‌کند، افزود: پنج سال است که حالا در لیورپول هستم و شناخت خیلی خوبی از باشگاه دارم. عاشق هواداران هستم و آنها هم من را دوست دارند اما حالا همه چیز بسته به تصمیم هیئت مدیره باشگاه دارد.

این مهاجم مصری که از سال ۲۰۱۷ در عضویت لیورپول است، تاکنون در ۲۲۹ بازی  برای لیورپول به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن ۱۴۸ گل برای سرخپوشان مرسی‌ساید، ۵۶ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

مهاجم پیشین تیم‌های چلسی، فیورنتیا و رُم این فصل هم آمار ۲۳ گل‌ده و ۹ پاس‌گل را در ۲۶ بازی برای لیورپول به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

پاسخ سازمان لیگ به اظهارات عضو هیئت مدیره استقلال/ مهدی: برخی صحبت‌ها فرافکنی است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا