صادقی: پس از پایان فصل می‌خواستم به پرسپولیس بیایم/ قراردادم ۲ساله است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید صادقی پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم و خدا را شکر می‌کنم که به آرزویم رسیدم، قرارداد دوساله‌ای با تیم بزرگ پرسپولیس امضا کردم.

وی در مورد تجربه کار کردن با یحیی گل‌محمدی بیان کرد: من چهار سال شاگرد گل‌محمدی بودم و از او شناخت کاملی داشتم، پرسپولیس را با این شناخت انتخاب کردم و علاقه شدیدی به این تیم داشتم.

هافبک جدید پرسپولیس درباره شماره پیراهن خود در این تیم گفت: گل‌محمدی درباره شماره پیراهن من تصمیم می‌گیرد.

صادقی در این خصوص که گفته شد در قراردادش آمده است در صورت دریافت پیشنهاد اروپایی می‌تواند از پرسپولیس جدا شود، خاطرنشان کرد: این موضوع صحت ندارد.

وی در مورد مذاکره با باشگاه استقلال تصریح کرد: چنین چیزی نبوده است، قرار شد پس از مسابقات فصل گذشته لیگ برتر با پرسپولیس قرارداد ببندم که خوشبختانه به تیم ملی دعوت شدم، سپس پدربزرگم فوت کرد و نتوانستم به باشگاه بیایم، من تصمیم گرفته بودم که به پرسپولیس بیایم.

هافبک پرسپولیس درباره جاه‌طلبی خود در این تیم و رقابت با بازیکنان ملی‌پوش عنوان کرد: در همه تیم‌ها رقبای خودم را داشتم، پرسپولیس تیمی بزرگ است و رقبای بزرگتری دارم، من هم تلاش می‌کنم جایگاه خودم را در تیم به دست بیاورم.

انتهای پیام/+

مهدی‌پور: باید خودمان را جمع کنیم/ با این فرمان به چیزی که می‌خواهیم نمی‌رسیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا