الگوبرداری فدراسیون از AFC در پروسه مجوز حرفه‌ای/ نظارت بیرونی و احتمال تغییرات اساسی در کمیته‌های بدوی و استیناف

به گزارش پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم، حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و ابطال مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه به همراه گل‌گهر سیرجان فدراسیون را به سمت تغییرات اساسی در پروسه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها سوق داده است. اعضای کمیته بدوی و استیناف که در دوران ریاست مهدی تاج انتخاب شدند، نفراتی هستند که پس از حذف استقلال و پرسپولیس، انگشت اتهام‌ها به سمت تعدادی از آنها گرفته شد.

هرچند قابل پیش‌بینی بود که انتخاب‌های فدراسیون قبلی در فدراسیون جدید با تغییرات مواجه شود، با این حال این اتفاق درباره کمیته‌های بدوی و استیناف تاکنون صورت نگرفته است. حالا فدراسیون در شرف تغییرات در این دو کمیته است و به احتمال زیاد به زودی نفرات جدیدی به عضویت کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در می‌آیند.

ضمن اینکه فدراسیون فوتبال قصد دارد با الگو برداری از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که نظارت بر روند صدور مجوز حرفه‌ای را به شرکتی آلمانی واگذار کرده، چنین اقدامی را انجام دهد و با برون سپاری نظارت بر روند صدور مجوز حرفه‌ای، وضعیت شفاف‌تری را رقم بزند. به احتمال زیاد شرکتی داخلی در این زمینه انتخاب خواهد شد تا بر روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها نظارت دقیقی انجام دهد.

انتهای پیام/

کرونا در بیروت هم دست‌بردار عراق نیست
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا