رئیس سازمان خصوصی‌سازی: استقلال ۱۲ میلیارد زیان و پرسپولیس ۱۴ میلیارد سود داشتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین قربان‌زاده در حاشیه مراسم جشن ملی واگذاری سهام سرخابی‌ها در هتل المپیک اظهار داشت: استقلال سال گذشته ۱۲ میلیارد زیان داشته و این در حالی است که ما شرکت‌هایی در بورس داریم که میلیاردها تومان زیان دارند. در عین حال نیز پرسپولیس سال گذشته ۱۴ میلیارد سود داشته است. اینها صورت‌های مالی ادعاشده از سوی خود شرکت‌ها نیست، بلکه این صورت‌های مالی را سازمان حسابرسی تأیید کرده است و الان همه می‌توانند آن را در سایت مربوطه مشاهده کنند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: این دو باشگاه مشکل دارند، اما آنقدری که اغراق شده است، نیست به ویژه اینکه آنها از این به بعد در اتاق شیشه‌ای مدیریت می‌شوند و مدیرعامل حتماً باید حساسیت را به خرج بدهد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود این نوع واگذاری دور زدن قانون فیفاست، تصریح کرد: مگر با این اتفاق یکی دو روزه قرار است مشکل AFC حل شود؟ من برنامه را تا شهریور دادم و گفتم که تا آن زمان نقش دولت به زیر ۵۰ درصد می‌رسد. ایراد AFC هم این است که هیچ شخص حقیقی و حقوقی که در یک باشگاه سهم، نقش و مدیریت ورزشی دارد، نباید در همان دوره لیگ قهرمانان آسیا در یک تیم دیگر این شئون را داشته باشد. این موضوع با واگذاری کنترلی، یعنی بالای ۵۰ درصد تا شهریور اتفاق می‌افتد.

 

انتهای پیام/

لیگ NBA| پیروزی میلواکی با آمار خیره‌کننده یانیس/ ایندیانا مغلوب لیکرز شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا