تارتار: ارزش دیدار ما مقابل نساجی بیش از ۳ امتیاز است/ از ابتدای فصل گفتم که باید صبور باشیم

به گزارش پایگاه خبری خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران که به میزبانی نساجی در مشهد برگزار می‌شود، گفت: چند ماه پیش بود که برای دیدار با پدیده به مشهد آمدیم و از اینکه دوباره در این شهر حضور داریم، خیلی خوشحالم. آرزوی هر کسی است که به شهر مقدس مشهد بیاید که امام رضا (ع) در آن حضور دارد. از مسئولان تیم نساجی بابت انتخاب این شهر تشکر می‌کنم، هم بابت حضور امام رضا (ع) و هم کیفیت خوب ورزشگاه امام رضا (ع).

وی دیدار نساجی – ذوب‌آهن را بازی بسیار مهمی برای آنها دانست و تصریح کرد: دو تیم در جدول همسایه هستند و ارزش این مسابقه می‌تواند بیشتر از سه امتیاز باشد. تیم برنده می‌تواند خودش را از تیم‌های پایینی جدا کرده و تمرکزش را معطوف بالای جدول کند. نساجی تیمی بااعتماد نو به نقل از برنامه است و کادر فنی بسیار باهوش و باتجربه‌ای دارد.

 

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با تمجید از شاگردان ساکت الهامی بیان کرد: نساجی از بازیکنان بسیار باکیفیتی بهره می‌برد که فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند و به همین خاطر هم ورزشگاه امام رضا (ع) را انتخاب کردند. بازی ما در هفته‌های گذشته نیز روی زمین بوده است. امیدوارم دیدار خوبی از آب دربیاید و پیروز مسابقه باشیم.

تارتار در خصوص غایبان گاندوها برای دیدار مقابل نساجی خاطرنشان کرد: ما محروم نداریم. یکی دو بازیکن ما مصدومیت جزئی دارند و باید ببینیم تکلیف آنها چه می‌شود.

پوچتینو جدی‌ترین گزینه جانشینی آلگری در یوونتوس
هم اکنون بخوانید

وی در مورد نتایج پُر فراز و نشیب ذوب‌آهن در لیگ بیست‌ویکم گفت: ما تغییرات زیادی داشته‌ایم و ابتدای فصل هم گفتم که باید صبور باشیم. آزمون و خطاهای خودمان را کرده‌ایم، در دو هفته گذشته پیروز شدیم و تقریباً در شرایط خوبی قرار داریم. نساجی هم در پنج شش هفته گذشته متحمل شکستی نشده است و دو تیم شرایط خوبی دارند.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سؤال پایگاه خبریی درباره برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) عنوان کرد: از باشگاه نساجی تشکر کردم. به نظرم جای خالی هواداران دو تیم احساس می‌شود و اگر هواداران پُرشور نساجی و نیز هواداران ذوب‌آهن به ورزشگاه می‌آمدند، بازی شور و حال دیگری داشت. امیدوارم تیمی که شایستگی پیروزی را دارد، به برتری برسد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا