بازیکنان استقلال ملاثانی تسلیم خواسته نامعقول مدیران باشگاه شدند/ اشکش: مسئولان کم‌لطفی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم استقلال ملاثانی عصر امروز (جمعه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال، در تبریز مقابل تیم ماشین‌سازی صف‌آرایی کرد و با تساوی ۲ – ۲ متوقف شد.

پس از این مسابقه، مدیران باشگاه استقلال به اعضای تیم فوتبال این باشگاه اعلام کردند که بلیت هواپیما برای آنها تهیه نکرده‌اند و آبی‌پوشان باید با اتوبوس به استان خوزستان بازگردند. اتفاقی که سبب اعتراض بازیکنان استقلال ملاثانی شد و آنها اعلام کردند حاضر به انجام این کار نیستند.

 

با این حال به نظر می‌رسد شاگردان ابراهیم اشکش تسلیم خواسته مدیریت باشگاه استقلال ملاثانی شدند و با اتوبوس به خوزستان بازمی‌گردند.

ابراهیم اشکش سرمربی تیم استقلال در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: دیدار هفته گذشته ما خارج از خانه بود و چهارشنبه هم باید با ملوان بازی کنیم. مدیران باشگاه پس از دیدار با ماشین‌سازی گفتند بلیت نگرفته‌ایم و اعضای تیم باید با اتوبوس برگردند. اگر رباط صلیبی بازیکن ما در این سفر ۲۲ ساعته پاره شود، چه کسی پاسخ می‌دهد؟ مدیران باشگاه کم‌لطفی می‌کنند و مشکلات را به گردن من انداخته‌اند. تیم استقلال سرپرست و مدیر ندارد و حالا بازیکنان با اتوبوس برمی‌گردند.

«روند تیم ما مثبت است، اما به شرایط تیم رسیدگی نمی‌شود.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: بازیکنان ما چاره‌ای ندارند و با اتوبوس به خوزستان بازمی‌گردند. آیا کسی در تبریز از ما حمایت می‌کند که در این شهر بمانیم؟ قرارداد بازیکنان ما به اندازه یک تیم لیگ دسته سوم هم نیست و فقط ۱۰ درصد از قراردادها پرداخت شده است. با طالقانی (رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان) هم تماس گرفتم و گفتم تکلیف ما را مشخص کنید که او گفت جلسه‌ای در اهواز برگزار می‌کنیم.

بلاتر: اعطای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر اشتباه بود
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا