خدمات‌رسانی شرکت بهره‌برداری متروی تهران به شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی

 

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا،  مهدی شایسته اصل ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای ارائه خدمات حداکثری جهت رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم دومین سالگرد شهادت آن شهید والامقام، به دلیل قرارگرفتن ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در خط یک و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی امام خمینی (ره) تهران، با استفاده از تمامی امکانات و حداکثر توان و ظرفیت خدمات رسانی می‌کند.

 

وی تصریح کرد: ضمن تقویت خدمات رسانی در این خطوط و ایستگاه‌های منتهی به محل برگزاری مراسم، در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده نیز اعزام خواهد شد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، گفتنی است مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه از ساعت ۱۴ در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

 


انتهای پیام/

افزایش ۳۰ درصدی دستمزد زندانیان شاغل
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا