هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش برگزار می‌شود

 

هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، با دریافت تایید از وزارت نفت برگزار خواهد شد.


به گزارس اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، درحالی که در دوسال گذشته اکثر نمایشگاه ها در کشور بدلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده اند، حالا با انجام واکسیناسیون گسترده در کشور و اخذ مجوزهای لازم از نهادهای مسئول و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، هفددهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش، هم زمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران، از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاه های بین المللی این جزیره آغاز بکار می کند.

 

آخرین فرصت ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت انرژی ایران و بررسی دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو از محورهای اصلی نمایشگاه امسال است.

 

این نمایشگاه که با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنایع انرژی، شناسایی و معرفی موانع و نقاط ضعف موجود در این صنایع و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی ذیربط از دستاندرکاران این حوزه، ایجاد بسترهای مناسب به منظور جذب سرمایه گذار وبهره گیری مناسب از ظرفیتهای موجود و آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها وظرفیت‌های موجود در سایر کشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی را از اهداف اصلی خود اعلام کرده است.

 

همچنین در طول برگزاری نمایشگاه، نشستهای تخصصی با رویکرد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و بازدید مدیران و کارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی‌های نو اعتماد نو به نقل از برنامه‌ ریزی شده است.

آزادراه اراک
هم اکنون بخوانید

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا