خطیبی: صنعت نفت ظرفیت حضور در بالای جدول را دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی درباره دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک اظهار داشت: همه دیدارها سخت است و صنعت نفت هم ظرفیت حضور در رده‌های بالایی جدول را دارد. این باشگاه مشکلاتی داشته، اما بازیکنان بسیار خوبی دارد و تیمی ریشه‌دار است. صنعت نفت همیشه تیم‌های خوبی در لیگ برتر داشته، اما ما هم آلومینیوم هستیم و امیدواریم شاهد بازی خیلی خوب، فنی و تماشاگرپسندی باشیم.

وی با بیان اینکه بازی برای هر دو تیم دشوار است، خاطرنشان کرد: هر تیمی که از فرصت‌ها استفاده کند و کمترین اشتباه را داشته باشد، برنده بازی خواهد بود. تمرکز کردیم این کارها را انجام بدهیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد بازیکنان محروم یا مصدوم این تیم که نمی‌توانند مقابل صنعت نفت بروند، بیان کرد: علیرضا نقی‌زاده تنها غایب آلومینیوم است که در دیدارهای گذشته مصدوم شد. سایر بازیکنان در کنارمان هستند و مصدوم یا محروم دیگری نداریم.

خطیبی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است روند صعودی آلومینیوم ادامه داشته باشد، تصریح کرد: شرایط تا این لحظه خیلی خوب بوده است و بازیکنان باتعصب و باغیرت آلومینیوم تاکنون موارد شخصیتی، فنی و تاکتیکی خواسته شده را انجام داده‌اند. بر خدا توکل کرده‌ایم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

انتهای پیام /

کمک AFC به فدراسیون‌ها برای جذب مربیان شاخص/ جام باشگاه‌های فوتسال آسیا لغو شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا